Zima

Data: 2012-10-27 19:34:08
Autor: dato
Zima
W dniu 2012-10-27 19:27, J.F. pisze:

I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?
:-)

J.

hihihi założyłem zimówki wczoraj jak spojrzałem na sat24 i icm co się będzie działo hihihi

Data: 2012-10-27 10:48:15
Autor: Lisciasty
Zima
On 27 Paź, 19:34, dato <d...@wp.pl> wrote:
hihihi założyłem zimówki wczoraj jak spojrzałem na sat24 i icm co się
będzie działo hihihi

U mnie we wsi więcej było takich cwaniaków, wszyscy gumiarze od piątku
zawaleni, najbliższe terminy w poniedziałek :>

L.

Zima