Zima

Data: 2012-10-27 18:29:37
Autor: tο
Zima
J.F. wrote:

I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?

Ja mam w jednym całoroczne, ale drugie ni chuja nie wyjedzie. ;)

--
ssᴉʅq sá´‰ ÇÉ”uÉɹouÉ“á´‰

Data: 2012-10-27 20:41:15
Autor: J.F.
Zima
Dnia 27 Oct 2012 18:29:37 GMT, tο napisa³(a):
J.F. wrote:
I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?

Ja mam w jednym ca³oroczne, ale drugie ni chuja nie wyjedzie. ;)

I nie wiesz co robic ? Lec do ogrodniczego po waz zimowy :-)

J.

Data: 2012-10-27 19:01:36
Autor: tο
Zima