Zima

Data: 2012-10-28 15:04:44
Autor: Tom N
Zima
J.F. w <news:1d3dc4quib72k$.1m69zwyrgv6m9.dlg40tude.net>:

I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?
:-)

Jakoś na letnich wczoraj bez problemu dojechałem *Twoja ulubioną* DK-8 do
Białegostoku i dzisiaj wróciłem (2h tam i 2h z powrotem) Owszem, po osiedlowych uliczkach w BS się średnio jeździło, a i jeden tir w
rowie pod Wyszkowem był, ale na zimówki to jeszcze za wcześnie...

--
'Tom N'

Data: 2012-10-28 17:17:50
Autor: J.F.
Zima
Dnia Sun, 28 Oct 2012 15:04:44 +0100, Tom N napisał(a):
J.F. w
[...]

Eee tam do Bialegostoku, do Kudowy bys dojechal :-)

Choc prawde powiedziawszy - nie wiem jak tam bylo ... ale jesli w warszawie
wyglada tak:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,12753406,Zima_trzyma__70_tysiecy_ludzi_na_Mazowszu_bez_pradu.html

i pol polski zasypalo ... to pewnie i klodzko tez..

Drogowcy sie jakos wyrobili - ale to Jelenia Gora
http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.php?pkamnum=218

J.

Data: 2012-10-28 17:41:18
Autor: Tom N
Zima
J.F. w <news:1vcmxjt5w366q.7r1w9oym2dh9.dlg40tude.net>:

[...]

Jeśli Ty pojedziesz do Białegostoku DK-8, to zainwestuję w wyprawę do
Kudowy... ;P

[...]

Przecież napisałem, że 2h DC-Białystok i 2h Białystok-DC, i że po osiedlach
w Białymstoku się średnio jeździło wczoraj, a Ty serwujesz wczorajsze
uliczki osiedlowe w DC, i dzisiejsze foty z JG. Weź rusz 4litry zza
komputera i wreszcie pojedź tą DK-8 "z południa na północ" i "z powrotem",
ale tak od "brzegu do brzegu", a nie 5km "po wrocku"

--
'Tom N'

Data: 2012-10-28 19:31:16
Autor: J.F.
Zima
Dnia Sun, 28 Oct 2012 17:41:18 +0100, Tom N napisał(a):
[...]

Ale po co mam jechach do Bialegostoku, cos ciekawego tam jest ? :-)

Pol Polski wczoraj zasypalo, to i polowa grupowiczow moze sie wypowiedziec
:-)

J.

Data: 2012-10-28 21:29:13
Autor: Artur Maśląg
Zima
W dniu 2012-10-28 19:31, J.F. pisze:
[...]

Coś, co zwane jest doświadczeniem.

Pol Polski wczoraj zasypalo, to i polowa grupowiczow moze sie wypowiedziec
:-)

Ciebie za monitorem to raczej nie zasypało.

Data: 2012-10-29 21:53:20
Autor: jerzu
Zima
On Sun, 28 Oct 2012 21:29:13 +0100, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Ciebie za monitorem to raczej nie zasypało.

Ja w sobotę dwa razy zastałem auto w takim stanie:

http://www.pixhost.org/show/2747/14658641_dsc_0224.jpg
http://www.pixhost.org/show/4187/14658631_dsc_0225.jpg

Zdjęcia z okolicy 10.00. Za drugim razem (koło 13.00) było nawet
gorzej. Ale jakoś tragedii na drodze nie było.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-29 22:08:30
Autor: Artur Maśląg
Zima
wrote:

[...]

To na zdjęciach to pikuś. Ja zdjęć nie robiłem, ale warstwa z 10cm
to raczej było coś bardziej typowego.

Ale jakoś tragedii na drodze nie było.

O 10 czy o 13 może nie. Trzeba było spróbować bardziej wieczorową
porą. Ja wróciłem ~21. Tak, była tragedia.

Zima