Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.

Data: 2010-12-03 09:18:13
Autor: Ryszard G.
Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.

Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> napisał w wiadomości news:47h2kujwr4oo.dlgbzyk.dyndns.org...
Witam.

Temat wałkowany już niejeden raz, ale ja do wczoraj myślałem że mnie nie
dotyczy. Konkretnie myślałem do momentu w którym nie zakopałem się w zaspie.

I teraz tak; Co winno się mieć w bagażniku?
Moja lista jest taka;
1. Kable rozruchowe
2. Saperka
3. Koci żwirek (jeśli nie żwirek to czym najlepiej podsypywać koła)?
4. Latarka
5. Lina holownicza

Co jeszcze?

-- Artur 'bzyk' Frydel

6. Kamizelki odblaskowe (myślę że 2 wystarczą)

R.G.

Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.