Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.

Data: 2010-12-03 09:21:08
Autor: Gabriel 'wilk'
Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.
Użytkownik Artur Frydel napisał:
Witam.

Temat wałkowany już niejeden raz, ale ja do wczoraj myślałem że mnie nie
dotyczy. Konkretnie myślałem do momentu w którym nie zakopałem się w zaspie.

I teraz tak; Co winno się mieć w bagażniku?
Moja lista jest taka;
1. Kable rozruchowe
2. Saperka
3. Koci żwirek (jeśli nie żwirek to czym najlepiej podsypywać koła)?
zawsze mozna uzyc dywanikow podlogowych podkladajac je pod kola napedowe- sprawdzone osobiscie i dziala :-)
4. Latarka
najlepiej LEDowa
5. Lina holownicza
byle nie ta co sie sama zwija tylko zwykla dobra linla holownicza
Co jeszcze?
-Lancuchy/opaski na kola
-skladana lopata do sniegu - zamiast saperki wole wytrzymala ale lekka "alpinistyczna" lopate do sniegu z regulacja dlugosci
- rekawice, takie za lokiec :-)
- kogos do pomocy (ciagniecia, pchania, prowadzenia auta)
- sprawny i naladowany telefon komorkowy

                Oskar Wilde

Data: 2010-12-03 10:15:31
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Gabriel 'wilk'" < napisał w wiadomości ...

- kogos do pomocy (ciagniecia, pchania,

i ten tok rozumowania bardzo mi się podoba pod warunkiem że chodzi o długonogą blondynkę... :) :) :) :)

Data: 2010-12-03 10:37:38
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik Tadeusz napisał:

Użytkownik "Gabriel 'wilk'" < napisał w wiadomości ...

- kogos do pomocy (ciagniecia, pchania,

i ten tok rozumowania bardzo mi się podoba pod warunkiem że chodzi o długonogą blondynkę... :) :) :) :)
Ech widze piatkowe rozluznienie :-)
http://galeria.autowizja.pl/Dziewczyny_i_maszyny/Lada_Niva_i_dziewczyny_w_blocie
http://www.wrzuta.pl/tag/auto-off

                Oskar Wilde

Data: 2010-12-03 12:35:38
Autor: ąćęłńóśźż
Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.
A po co jej do ciągnięcia długie nogi??

-- -- -

Data: 2010-12-03 13:27:25
Autor: Tadeusz

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <> napisał w wiadomości ...

A po co jej do ciągnięcia długie nogi??

żeby nie musiała podskakiwać :) :) :)
albo żebyś ty mógł stać a nie musiał się kłaść w śniegu bo ona nie dosięgnie :) :) :)

Data: 2010-12-03 12:52:46
Autor: J.F.
Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
3. Koci żwirek (jeśli nie żwirek to czym najlepiej podsypywać koła)?
zawsze mozna uzyc dywanikow podlogowych podkladajac je pod kola napedowe- sprawdzone osobiscie i dziala :-)

Moje widac sa z innej d* - sprawdzone osobiscie i kompletnie nie dziala.

J.

Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.