Zima - dwa pytania dodatkowe

Data: 2010-09-23 05:33:20
Autor: rzymo
Zima - dwa pytania dodatkowe
On 21 Wrz, 19:32, "charwel (Oo)==:::" <char...@gazeta.pl> wrote:
Pierwsze pytanie odnośnie opon.
Stosujecie opony z kolcami? Jeżeli tak to na obu kołach czy tylko
przednim?

Jeździłem na oponach z kolcami (home-made), od jakiegoś czasu jeżdżę
bez - na lód trafiam sporadycznie, stwierdziłem że nie ma sensu
wydawać złotówek.
Opon stosuję dwa rodzaje:
- 'balonowe' (takie jak latem) gdy śniegu nie ma za dużo,
- Schwalbe CX Pro 1.35", gdy jest sporo sypkiego śniegu.
Z tych drugich nie korzystałem zbyt często i pewnie kolejnego kompletu
już nie kupię, będę jeździł na 'balonowych' cały rok ;) (Conti Race
King 2.2)

Drugie pytanie odnośnie SPD w zimie.
Używacie? Czy lepiej założyć zwykłe pedały?

Korzystam z Cranków (SPD się momentalnie zalepiały i trudno było mi
się wpiąć), po dwie skarpety i tanie ochraniacze z neoprenu. Dla mnie
wystarczy, ale ja jestem zimnolubny
Co do zwykłych pedałów - nie potrafię już tak jeździć, noga sama chce
ciągnąć pedał, a tu nie rady i uderzałem się o ramę :)

Zima - dwa pytania dodatkowe