Zima idzie...

Data: 2011-10-25 21:44:09
Autor: Gotfryd Smolik news
Zima idzie...
On Tue, 25 Oct 2011, BoDro wrote:

Ciekawe, czy rękawiczki narciarskie/snowboardowe da się sensownie
wykorzystać na bicyklu?

  Nie wiem czy się da, ja wykorzystuję ;)

Typowe rowerowe, nawet ocieplane,
są zbyt dopasowane i w niższych temp. marzną palce...

  Co do ww., mam ze trzy różne narciarskie, wszystkie w kategorii
"po 15 zł", i istotnie różnią się skutecznością izolacji:
na mrozy <-10 skutkują tylko jedne z nich.
  Zwyczajowo nie pamiętam które i co rok trzeba sprawdzać :|
  Z drugiej strony, jazda tylko w "narciarskich" ma poważną
wadę: w razie konieczności wyjęcia ręki z rękawicy i złapania
za metalową część... co tu gadać.
  Rozwiązanie z cienką rękawiczką "za 4zł" (mimo że przewiewną
i mało skuteczną) wsadzoną do luźnej sprawdza się na głęboki
mróz lepiej. Byleby tej dużej nie zgubić ;)

pzdr, Gotfryd

Zima idzie...