Zima idzie...

Data: 2011-11-03 18:55:06
Autor: MadMan
Zima idzie...
Dnia Tue, 25 Oct 2011 19:37:11 +0200, BoDro napisał(a):

...zwłaszcza od strony 18 do 24.

http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=YZRTXa

Zanabyłem te rękawice za 25.99. Na +4 stopnie są zdecydowanie ZA CIEPŁE
- spociłem się, aczkolwiek przejażdżka to było tylko 2x3 km, więc nie
wypowiem się jak przy dłuższej jeździe przy minusie. Wada też taka, że kupiłem ciut za duże (9), mniejsze (8) były tylko
jednopalczaste, a mniejsze wielopalczaste (7) były zdecydowanie za małe. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-11-03 22:02:16
Autor: BoDro
Zima idzie...
W dniu 2011-11-03 18:55, MadMan pisze:

Zanabyłem te rękawice za 25.99. Na +4 stopnie są zdecydowanie ZA CIEPŁE
- spociłem się, aczkolwiek przejażdżka to było tylko 2x3 km, więc nie
wypowiem się jak przy dłuższej jeździe przy minusie.

Ja je kupiłem z myślą o temperaturach zdecydowanie niższych od zera, bo na aktualne warunki wystarczają mi rowerowe ocieplane jesienne/wiosenne. Wziąłem ciut większe, by palce miały więcej "przestrzeni życiowej" :-). Wstępne testowanie "na sucho" wykazało, że będzie problem ze zmieszczeniem się na chwytach i operowaniem manetkami :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Zima idzie...