Zim± na Nordkapp

Data: 2013-02-16 19:57:55
Autor: keramp z Pyrlandii
Zim± na Nordkapp
Użytkownik "Wilk" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:af621f8b-5efe-4b80-ace1-d5f73198037bx15g2000vbj.googlegroups.com...
Zapraszam na relację i zdjęcia z mojej zimowej wyprawy na Nordkapp.
Celem wyprawy była jazda w prawdziwie zimowych warunkach, bez żadnej
taryfy ulgowej - noclegi i jedzenie tylko we własnym zakresie. Zima w
Arktyce - to zupełnie inna bajka niż u nas, ¶nieg i mróz jest cały
czas i również cały czas mamy krajobrazy takie jak wła¶nie zim±
powinny być, do tego nisko wisz±ce polarne słońce odbijaj±ce się od
¶niegów i lodów tworzy niepowtarzalne pejzaże. Łatwo nie jest -
większo¶ć dróg za¶nieżonych i zalodzonych, w rejonie otwartego morza
silne wiatry, z mocnym mrozem też się musiałem zmagać, długi okres
biwakowania na mrozie bardzo daje w ko¶ć - ale warto było, to był
wyjazd jedyny w swoim rodzaju, zupełnie inny od wszystkich moich
pozostałych, te rejony zim± maj± w sobie tyle magii, magii w której
zobaczenie z pewno¶ci± warto było włożyć mnóstwo trudu
http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/nordkappz/nordkappz.html

Panie Wilku kurcze  skafander i na ksieżyc z takimi wyprawami, bo i¶cie taka jazda to jak dla mnie księżycowa wyprawa  :D Pogratulować
Zdrówka

Zim± na Nordkapp