Zim± na Nordkapp

Data: 2013-02-18 13:30:43
Autor: Paweł Pontek
Zim± na Nordkapp
W dniu 2013-02-16 12:37, Wilk pisze:

Zapraszam na relację i zdjęcia z mojej zimowej wyprawy na Nordkapp.
Celem wyprawy była jazda w prawdziwie zimowych warunkach, bez żadnej
taryfy ulgowej - noclegi i jedzenie tylko we własnym zakresie.
[...]

to był
wyjazd jedyny w swoim rodzaju, zupełnie inny od wszystkich moich
pozostałych, te rejony zim± maj± w sobie tyle magii, magii w której
zobaczenie z pewno¶ci± warto było włożyć mnóstwo trudu

Szczerze zazdroszczę możliwo¶ci wyjazdu.

BTW ... pamiętam, jak kilka lat temu w różnych z Tob± dyskusjach, kiedy proponowałem Ci taki kierunek turystyki, w którym cały czas - jak widzę z Twoich kolejnych relacji - pomału jednak zmierzasz - nazywałe¶ mnie "harcerzykiem" :-))) .

Powodzenia i wielu równie fajnych pomysłów (bo o realizację się nie martwię)!
PABLO

Zim± na Nordkapp