Zima+rower=?

Data: 2010-03-17 10:25:32
Autor: ...::QRT::...
Zima+rower=?
Dnia Wed, 17 Mar 2010 08:28:13 +0100, Dsue napisał(a):

Witam grupę serdecznie.

Czy jest sens reanimować rower który całą zimę stał na balkonie? łańcuch zardzewiał, ale ten bym wymienił na nowy (jeśli się dowiem co muszę zrobić, oliwić czy co?) ale nie wiem czy reszta bedzie w stanie takim jak łańcuch. Wiosna idzie i mam jeszcze chwilę żeby podjąć decyzje: operować lub kupić nowy. Góral z b. niskiej półki.

Pozdrawiam

w zasadzie to nic strasznego. Ot wymienić linki, pancerze, przesmarować
piasty, łańcuch, może stery. Łancucha nie wymieniać, no chyba ze sie ogniwa
zapiekły na amen :). A kupić nowy? W sumie czemu nie :)

Zima+rower=?