Data: 2011-01-05 22:19:03 | |
Autor: J_K_K | |
Zim± samochód pali więcej, bo... | |
Użytkownik "mic49" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:d44333b8-6908-46db-bf0d-4a6430d9befaw17g2000yqh.googlegroups.com...
Czy też prędko¶ci podróżne - zim± s± mniejsze, czyli silnik dłużej chodzi. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Przy mniejszej prędko¶ci spali Ci mniej na 100 km. + nie chodzi klimatyzacja (tam gdzie jest). W takiej konfiguracji auta u mnie w zimie pal± mniej niż w lecie :-) (głównie trasy). Pzdr JKK |
|
Data: 2011-01-05 23:21:40 | |
Autor: Rabbit McCroolick | |
Zim± samochód pali więcej, bo... | |
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:ig2n86$pfm$1speranza.aioe.org... + nie chodzi klimatyzacja (tam gdzie jest). Doprawdy? A w moim samochodzie wła¶nie zim± czę¶ciej chodzi klima, bo nie chcę mieć zaparowanych szyb. |
|
Data: 2011-01-06 00:14:35 | |
Autor: J_K_K | |
Zim± samochód pali więcej, bo... | |
Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ig2qtk$1dl$1news.dialog.net.pl...
Posłuchaj pracy agregatu przy temperaturach dodatnich i ujemnych. Pzdr JKK |
|
Data: 2011-01-06 02:47:42 | |
Autor: Rabbit McCroolick | |
Zim± samochód pali więcej, bo... | |
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:ig2u0r$ai1$1speranza.aioe.org... Posłuchaj pracy agregatu przy temperaturach dodatnich i ujemnych. Żeby usłyszeć urban legend? |
|
Data: 2011-01-06 11:58:29 | |
Autor: pm | |
Zim± samochód pali więcej, bo... | |
?>> Posłuchaj pracy agregatu przy temperaturach dodatnich i ujemnych.
jak nie chcesz słuchać to pomy¶l. przy niskich temp, aby nast±piło skroplenie czynnika w skrapiaczu (popularnej chłodnicy) potrzebne jest mniejsze ci¶nienie - sprężarka musi pracować w krótszych cyklach. |
|