Zim± samochód pali więcej, bo...

Data: 2011-01-05 22:19:03
Autor: J_K_K
Zim± samochód pali więcej, bo...
Użytkownik "mic49" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:d44333b8-6908-46db-bf0d-4a6430d9befaw17g2000yqh.googlegroups.com...
Czy też prędko¶ci podróżne - zim± s± mniejsze, czyli
silnik dłużej chodzi.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Przy mniejszej prędko¶ci spali Ci mniej na 100 km.
+ nie chodzi klimatyzacja (tam gdzie jest).
W takiej konfiguracji auta u mnie w zimie pal± mniej niż w lecie :-)
(głównie trasy).

Pzdr

JKK

Data: 2011-01-05 23:21:40
Autor: Rabbit McCroolick
Zim± samochód pali więcej, bo...

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:ig2n86$pfm$1speranza.aioe.org...

+ nie chodzi klimatyzacja (tam gdzie jest).

Doprawdy? A w moim samochodzie wła¶nie zim± czę¶ciej chodzi klima, bo nie chcę mieć zaparowanych szyb.

Data: 2011-01-06 00:14:35
Autor: J_K_K
Zim± samochód pali więcej, bo...
Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ig2qtk$1dl$1news.dialog.net.pl...

+ nie chodzi klimatyzacja (tam gdzie jest).

Doprawdy? A w moim samochodzie wła¶nie zim± czę¶ciej chodzi klima,

Posłuchaj pracy agregatu przy temperaturach dodatnich i ujemnych.

Pzdr

JKK

Data: 2011-01-06 02:47:42
Autor: Rabbit McCroolick
Zim± samochód pali więcej, bo...

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:ig2u0r$ai1$1speranza.aioe.org...

Posłuchaj pracy agregatu przy temperaturach dodatnich i ujemnych.

Żeby usłyszeć urban legend?

Data: 2011-01-06 11:58:29
Autor: pm
Zim± samochód pali więcej, bo...
?>> Posłuchaj pracy agregatu przy temperaturach dodatnich i ujemnych.

Żeby usłyszeć urban legend?
jak nie chcesz słuchać to pomy¶l.
przy niskich temp, aby nast±piło skroplenie czynnika w skrapiaczu (popularnej chłodnicy)
potrzebne jest mniejsze ci¶nienie - sprężarka musi pracować w krótszych cyklach.

Zim± samochód pali więcej, bo...