[fotki] Zima w Beskidzie - czyli turystyka zimowa z dzieciarnią [OT]

Data: 2013-03-05 21:36:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[fotki] Zima w Beskidzie - czyli turystyka zimowa z dzieciarnią [OT]
Paweł Pontek, Fri, 15 Feb 2013 09:46:23 +0100, pl.rec.gory:
Witam,

Pawle, ja tak totalnie offtopicznie: byłem ostatnio na slajdowisku z
wyjazdu gdzieś do Czarnogóry i pojawiło się tam Twoje nazwisko. A w
zasadzie: wpis Klubu Karpackiego w księdze wejść. :-)) Niestety, nie pomnę
nazwy szczytu, kojarzę że była to południowa Czarnogóra. Chyba. --
Pozdrowienia,

[fotki] Zima w Beskidzie - czyli turystyka zimowa z dzieciarnią [OT]