Zima wasza, wiosna nasza.

Data: 2009-03-30 10:07:29
Autor: Spawacz
Zima wasza, wiosna nasza.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gqphao$q1k$1news.vectranet.pl...
[...]

Premier Rosji Stołpygin,

 Stołypin, Piotr Arkadiewicz

Choć z grubsza weryfikuj to, co wklejasz.

--
Spawacz

Data: 2009-03-30 02:05:05
Autor: mrdevilyn
Zima wasza, wiosna nasza.
On 30 Mar, 10:07, "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> wrote:
Użytkownik "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomościnews:gqphao$q1k$1news.vectranet.pl...
[...]

> Premier Rosji Stołpygin,

 Stołypin, Piotr Arkadiewicz

Choć z grubsza weryfikuj to, co wklejasz.

Już się zabierałem do poprawienia tej bzdury ale zobaczyłem że mnie
ubiegłeś :(. Tak to jest, dzisiejsze pełoskie wykształciuchy nie
wiedza nawet kto zacz Stołypin, stołpygina łykną równie łatwo jak
łyknęliby tołpygina. Tylko jaką wartość ma pisanina kmiota który
najprostsze fakty potrafi przekręcić? Że o paściarzu bezmyślnie
przeklejającym takie bzdury nie wspomnę...
J-23

Zima wasza, wiosna nasza.