Zima zla

Data: 2020-12-04 18:13:23
Autor: Janusz
Zima zla
W dniu 2020-12-03 o 11:11, J.F. pisze:

Dzis zima zaskoczyla wroclawskich drogowcow wczesniej niz spodziewali sie, ze ich zaskoczy :-)
Miasto biale.
A jeszcze wczoraj zapowiadali ocieplenie :-)

A was tez zaskoczyla, czy zmieniliscie opony ? :-)

Po to zakładałem w zeszłym roku całoroczne żeby mieć spokój :)

Caloroczne Debice ... kiepsko wypadly. ABS mial co robic.
No to moje dają radę a trochę górek u nas jest i teraz był u nas sajgon jak spadł śnieg, bo kupa ludzi jeździ na letnich np 29.11. na fb bielskie drogi.
https://fb.watch/2a9S5QA1oV/

--
Janusz

Data: 2020-12-06 11:29:36
Autor: T.
Zima zla
W dniu 2020-12-04 o 18:13, Janusz pisze:
[...]

Słoneczna Hiszpania...
https://youtu.be/dk4-czSL_tY?t=106

T.

Data: 2020-12-06 12:07:39
Autor: PiteR
Zima zla
in <news:5fccb297$0$528$65785112news.neostrada.pl>
user T. pisze tak:

Słoneczna Hiszpania...
https://youtu.be/dk4-czSL_tY?t=106

Szkoda koników.