Zimne grzejniki

Data: 2016-10-19 23:52:48
Autor: ±ćęłń󶼿
Zimne grzejniki
Czyli idealnie według normy/rozporz±dzenia (w pokojach, dla łazienki bodajże 22°C).
Za Gomułki było 18°C.

-- -- -
W mieszkaniu mam 20*C.

Data: 2016-10-20 23:23:42
Autor: qwerty
Zimne grzejniki
Użytkownik " ±ćęłń󶼿"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:nu8pt2$efe$1@node2.news.atman.pl...
Czyli idealnie według normy/rozporz±dzenia (w pokojach, dla łazienki bodajże 22°C).
Za Gomułki było 18°C.

Znalazłem informację, że temperatura obliczeniowa w pokojach to 20*C, ale w łazienkach już 24*C. Jednak jak się ma to do wymaganych temperatur?

Data: 2016-10-21 13:59:40
Autor: ±ćęłń󶼿
Zimne grzejniki
Dokładnie tak samo (no pomiar okreslonym termometrem na okreslonej wysoko¶ci nad posadzk± pomieszczenia), przy czym obliczenia (obliczeniowego zapotrzebowanai na ciepło, z czego wynika moc cieplna grzejników) wykonuje sie dla załozonej temperatury zewnętrznej równej -20 stopni Celsjusza (mrozu).

-- -- -