Zimne grzejniki

Data: 2016-10-20 03:50:51
Autor: Animka
Zimne grzejniki
W dniu 2016-10-19 o 18:17, qwerty pisze:
Witam.
Mam problem z spółdzielnią mieszkaniową. Otóż od kilku tygodni zgłaszam, że grzejniki mam ledwo ciepłe. W mieszkaniu mam 20*C. Ciągle słyszę tłumaczenie, że jest nowy węzeł cieplny i się dostosowuje do temperatury na zewnątrz. Mimo przymrozków w weekend temperatura grzejnika nie była szczególnie wyższa. Skoro SM olewa zgłoszenia (mają sprawdzić, weryfikują, że u mnie jest ok z termostatami i nie są zapowietrzone) to należy mi się odszkodowanie/obniżenie czynszu?
U nich nic nie wydębisz. To są mafie.
Pozakładali automatyki pogodowe, które albo się nie włączają jak jest 12 stopni albo włączają się dopiero nad ranem i często kaloryfery są ledwo cieple, a licznik zasuwa.

--
animka

Zimne grzejniki