Zimnik - dla tych, którzy dawno nie byli...

Data: 2010-07-17 21:19:18
Autor: Daniel Kowalski
Zimnik - dla tych, którzy dawno nie byli...
Wstęp na teren kamieniołomu jest płatny (10 PLN od nurkowego łba, młodzież 5PLN), ale za to są 2 toy-toye, kilka solidnych ław, zadaszenia w stylu "namiot", śmietniki. W sumie spoko, bo będzie mniej śmiecących wieśniaków ;-) Kto uczestniczył w akcjach sprzątania 3 lata temu ten wie   o co chodzi. Wizura w Akwenie ku%@wa powalająca od pół metra do dwóch ;-P Czyli adres  można wykreślić z notesika do czasu aż się nie polepszy. No chyba, że ktoś chce trenować skille bez maski, to nie trzeba jej zdejmować. Woda na dole zimna jak cholera, a na górze chyba 20'c

Data: 2010-07-18 09:28:27
Autor: PesTYcyD
Zimnik - dla tych, którzy dawno nie byli...
Byłem wczoraj. Wizura totalnie do dupy i nie zanosi się że będzie szybko lepiej. Do tego złapała mnie burza i widziałem jak hektolitry błota i syfu strumieniami wlewały się do kamieniołomu. Jednym słowem tragedia.

Data: 2010-07-18 14:03:59
Autor: jacekplacek
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Powietrze i nitroks w jakiej cenie mają?

Data: 2010-07-18 16:20:04
Autor: Loti
Zimnik - dla tych, którzy dawno nie byli...
Jeszcze nie mają, miejscówka została skomercjalizowana niedawno.

Lot

Data: 2010-07-19 13:21:55
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-18 16:20, Loti pisze:
Jeszcze nie mają, miejscówka została skomercjalizowana niedawno.

Coś słyszałem o odmulaniu Zimnika, wiesz coś na ten temat? Czy jest to w ogóle wykonalne?

Zimnik - dla tych, którzy dawno nie byli...