Zimno a spadek mocy na rowerze?

Data: 2012-11-16 16:25:35
Autor: Q
Zimno a spadek mocy na rowerze?
Czy to normalne? Czy tak ma być póki zimno? Czy Wy też macie takie
odczucia? Może kto¶ też zanotował spadek wydajno¶ci?

Smary "gestnieja" wraz ze spadkiem temp. :).
Ostatnio prawie juz chcialem rozkrecac Nexusa
mojej kobiety, ale tak sobie pomyslalem,
ze te zwiekszone opory (kolo zatrzymuje sie
wyraznie szysbciej niz w lato)
sa pewnie spowodowane niskimi temperaturami.

Zreszta zapytaj jakiegos kolejarza - tam takie zjawisko
jest bardziej widoczne :)

Data: 2012-11-16 08:40:43
Autor: rmikke
W dniu pi±tek, 16 listopada 2012 16:24:42 UTC+1 użytkownik Q napisał:
> [...]

wyraznie szysbciej niz w lato)
sa pewnie spowodowane niskimi temperaturami.

Zreszta zapytaj jakiegos kolejarza - tam takie zjawisko

No i tu moze by¶my wrócili do mojego pytania:
Czy jak napakuję do Chainglidera ŁT43, czy innego towotu,
nie będzie mnie to na mrozie zatrzymywać?

Data: 2012-11-19 17:52:39
Autor: Poziomek
Zimno a spadek mocy na rowerze?
Q wrote:

Czy to normalne? Czy tak ma by� p�ki zimno? Czy Wy te� macie takie
odczucia? Mo�e kto� te� zanotowa� spadek wydajno�ci?

[...]

Ale ile gęstnieją? O ile %? Poza tym smarowałem smarem markowym, i to korzystając ze spraya, a więc to musiał być extra płyn, a nie smarowidło a la towot z puszki czy inne "masło". Toto nie sądzę, aby miało jakieś opory...

Zimno a spadek mocy na rowerze?