Zimno i stawy kolanowe ???

Data: 2009-10-20 07:46:00
Autor: PeJot
Zimno i stawy kolanowe ???
Boch pisze:
Wiem , że na tej grupie sporo osób jeździ przez cały rok rowerem a już na pewno w takie dni jak teraz mamy ?

W zasadzie to należało by zacząć od tego, czy mówimy o 0.5 h turlaniu się po mieście, czy o 3 h szybkiej jazdy szosowej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-10-20 00:26:02
Autor: Stefandora
Zimno i stawy kolanowe ???
On 20 Paź, 07:46, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:
W zasadzie to należało by zacząć od tego, czy mówimy o 0.5 h turlaniu
się po mieście, czy o 3 h szybkiej jazdy szosowej.

No właśnie... podczas takiego "turlania", jak to nazwałeś, trudniej
jest utrzymać ciepło - a to światła, a to coś. A takie stałe, szybkie
tempo ułatwia rozgrzanie organizmu i pozostawienie go w stałej
temperaturze ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-20 09:27:11
Autor: PeJot
Zimno i stawy kolanowe ???
Stefandora pisze:
[...]

Szczególnie na długich, szybkich zjazdach :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-10-20 00:41:19
Autor: Stefandora
Zimno i stawy kolanowe ???
On 20 Paź, 09:27, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:
Stefandora pisze:

> [...]
> tempo ułatwia rozgrzanie organizmu i pozostawienie go w stałej
> temperaturze ;)

Szczególnie na długich, szybkich zjazdach :>

Ależ nie wolno przestawać kręcić, trzeba ciągle kręcić!

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-20 13:46:20
Autor: Wojtek Paszkowski
Zimno i stawy kolanowe ???
"Stefandora" <stefandora@gmail.com> wrote in message news:c16a5e57-5053-40e7-a76a-9f99dcb3ddb2l31g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

taaaa, najlepiej to widać latem - podczas szybkiej nawet jazdy jest wręcz cudowny komfort i susza, a wystarczy stanąć na te 3min na światłach i robi się sauna ;-p

pozdr

Zimno i stawy kolanowe ???