Zimno i stawy kolanowe ???

Data: 2009-11-01 11:20:23
Autor: R
Zimno i stawy kolanowe ???
Wiem , że na tej grupie sporo osób jeździ przez cały rok rowerem a już na pewno w takie dni jak teraz mamy ? Dzisiaj słyszałem od znajomego , który to " zawsze ma rację i na wszystkim się zna " - o tym , że podczas takich dni oscylujących temperaturą w okolicy zera można bardzo szybko "załatwić " sobie stawy kolanowe - przeziębić itp.
Ja osobiście jestem ubrany w bieliznę termo , kurtkę z windstoperem , a na dół również kalesony termo oraz spodnie - bojówki . Mnie osobiście jest w tym stroju wygodnie i ciepło , nie czuję jakiegoś dyskomfortu ?
A wy co sądzicie na ten temat .

Facet gada głupoty chyba, ze ten facet w takich temperaturach jeżdzi w krótkich
spodenkach. Ja przejechałem już (!) 8 zim i na żadne bóle sie nie uskarżam. Dlaczego? Bo
jeżdżę w kombinacji bielizna antypotna + bielizna termiczna + polar etc. już gdy
temperatura spada poniżej + 10 st C.

--

Zimno i stawy kolanowe ???