Zimno sie zrobilo to i oponki stwardnialy

Data: 2010-10-05 10:35:55
Autor: amos
Zimno sie zrobilo to i oponki stwardnialy
On 5 Paź, 18:28, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676517,0,,fatalny_zbieg_okolicznosci__w...
Jesień pełną gębą...

fatalnie, niektorym to nawet nie udaje sie zatrzymac na czerwonym,
taki mroz:

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676398,0,,przejechal_na_czerwonym_i_potracil_motocykliste,wiadomosc.html

Czas na zimowki?

--
amos

Data: 2010-10-05 19:40:48
Autor: DoQ
amos pisze:

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676398,0,,przejechal_na_czerwonym_i_potracil_motocykliste,wiadomosc.html Czas na zimowki?

Ja juz mam zamontowane - wyjezdzam za tydzien ;-)
ATSD http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676482,0,,wypadki_motocyklistow_piata_ofiara_w_tym_roku,wiadomosc.html gosc przeciskal sie w korku i niestety nie wyszlo...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-10-05 11:16:54
Autor: amos
On 5 Paź, 19:40, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

Ja juz mam zamontowane - wyjezdzam za tydzien ;-)

Sa tacy, co jeszcze nie zdjeli ;)

ATSDhttp://www.tvnwarszawa.pl/-1,1676482,0,,wypadki_motocyklistow_piata_o....
gosc przeciskal sie w korku i niestety nie wyszlo...

Wiekszosci sie udaje, niestety statystycznie to wciaz _my_, kierowcy
samochodow powodujemy wiekszosc wypadkow ;P

"Dotychczasowe statystyki za 2010 rok wyglądają trochę lepiej. Od
stycznia do września doszło do 73 wypadków z udziałem motocyklistów -
zginęło czterech, a 71 osób było rannych. Podobnie jak w 2009 r.
kierowcy motorów spowodowali 20 z nich."

amos

Zimno sie zrobilo to i oponki stwardnialy