Zimny LECH zdjęty

Data: 2010-08-02 17:20:12
Autor: u2
Zimny LECH zdjęty
... osobiście bardzo lubię to piwo, ale napis ewidentnie był ni przypiął
ni przyłatał :

http://www.rp.pl/artykul/17,516996.html

"Spod Wawelu, po licznych protestach, zniknęła kontrowersyjna reklama
"Zimnego Lecha", a browar przeprasza wszystkich urażonych swoim bannerem

Widoczny z wawelskiego wzgórza, gdzie spoczywa tragicznie zmarły pod
Smoleńskiem prezydent, wielki napis "Zimny Lech" po protestach
odwiedzających kryptę z sarkofagiem głowy państwa kończy swą karierę.
Jak donosi nasz korespondentka z Krakowa skończył się demontaż reklamy."

Data: 2010-08-02 13:26:07
Autor: Antenka
Zimny LECH zdjęty
On 2 Sie, 17:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

A ja nigdy więcej nie wypiję ani zimnego ani cipłego "Lecha" - z
szacunku dla śp. Prezydenta :- /

Antenka

P.s. Dla mnie, rodowitej poznanianki, będzie to wielkie wyrzeczenie :-
(

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-08-02 15:27:15
Autor: Canucki
Zimny LECH zdjęty
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ale niesmak pozostal.  Nie po piwie bynajmniej ale po postepku tych, ktorzy tego piwa nawarzyli.  O drwinach z majestatu i historii Rzeczypospolitej a takze braku szacunku i zwyklej ludzkiej przyzwoitosci pamietajcie Polacy pijac piwo!

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-02 20:32:18
Autor: jadrys
Zimny LECH zdjęty
  W dniu 2010-08-02 17:27,  Canucki pisze:

[...]

Wg. "Kampanii Piwowarskiej" projekt tej reklamy powstał na długo przed katastrofą pod Smoleńskiem.

I wiesz co ci powiem.. - na szacunek to sobie trzeba zasłużyć.

Data: 2010-08-02 20:39:36
Autor: Canucki
Zimny LECH zdjęty
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Wg. "Kampanii Piwowarskiej" projekt tej reklamy powstał na długo przed katastrofą pod Smoleńskiem.

Ale zostal wywieszony po tej tragedii.  Wyeksponowano nie tylko reklame piwa
ale takze brak elementarnej kultury.  Jesli nawet bylo to przypadkowe,
to w zaistnialych okolicznosciach nalezalo z tej formy ogloszenia zrezygnowac.  A juz napewno nie zamieszczac jej w tym miejscu.

I wiesz co ci powiem.. - na szacunek to sobie trzeba zasłużyć.

Niech sie wiec Pan stara

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-04 14:43:18
Autor: jadrys
Zimny LECH zdjęty
  W dniu 2010-08-02 22:39,  Canucki pisze:
[...]

Daj spokój, - kultura i interesy...

I wiesz co ci powiem.. - na szacunek to sobie trzeba zasłużyć.
Niech sie wiec Pan stara

Krzysztof Canucki

Akurat mi nie zależy na czyimś szacunku.

Data: 2010-08-02 19:56:45
Autor: wekon
Zimny LECH zdjęty
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c56e231$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nieważne, że zdjęli. Mi już zawsze to badziewie będzie w gardle stawało. Tfu!

wekon

Data: 2010-08-02 22:06:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Zimny LECH zdjęty

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c5706db$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie jesteś przypadkiem chory?

Data: 2010-08-02 20:44:33
Autor: Canucki
Zimny LECH zdjęty
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> Nieważne, że zdjęli. Mi już zawsze to badziewie będzie w gardle stawało. > Tfu!

Nie jesteś przypadkiem chory?

Wekon moze troche dramatyzuje ale i tak odtad piwo Lech nie tyle moze kojarzyc sie z Prezydentem Kaczynskim co po prostu z trupem.
Smacznego! - amatorom tej marki piwa

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-02 23:04:42
Autor: wekon
Zimny LECH zdjęty
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c57253b$1news.home.net.pl...

[...]

Przypadkiem to ty chyba powstałeś Bogdanie.

wekon

Data: 2010-08-03 00:53:57
Autor: Tomy M.
Zimny LECH zdjęty
W dniu 2010-08-02 19:56, wekon pisze:

Nieważne, że zdjęli. Mi już zawsze to badziewie będzie w gardle stawało.
Tfu!

To gówno nie piwo, Żywiec jest dobry i Budweiser
reszta to sikacze.

Tomy M.

Data: 2010-08-02 16:16:55
Autor: magdaverakosiorek
Zimny LECH zdjęty
On Aug 2, 5:53 pm, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
> [...]

> Tfu!

To gówno nie piwo, Żywiec jest dobry i Budweiser

Ja i Zośka Kulawka postanowiliśmy nie pić piwa Lech.
Damy im nauczkę, sprzedaż im spadnie bo Zośka odkąd wybory przagrał
Prezes Jarosław Kaczyński ciągnie jak smok po spożyciu siarki.

magdavera

Data: 2010-08-03 00:29:17
Autor: Antenka
Zimny LECH zdjęty
On 3 Sie, 01:16, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:

Ja i Zośka Kulawka postanowiliśmy nie pić piwa Lech.<

Spieprzaj prowokatorze, transwestyto netowy! Raus!
"Ja i Zośka Kulawka postanowiłyśmy!"
Coś się popieprzyło, co Kawecki-kupecki lub inny tzvelu?

Antenka

Data: 2010-08-03 10:13:53
Autor: Zahir
Zimny LECH zdjęty

wrote:

Ja i Zośka Kulawka postanowiliśmy nie pić piwa Lech.<

Spieprzaj prowokatorze, transwestyto netowy! Raus!
"Ja i Zośka Kulawka postanowiłyśmy!"
Coś się popieprzyło, co Kawecki-kupecki lub inny tzvelu?

Ile w tym jadu nienawiści. Takie to typowe dla PiS-owskiego elektoratu. Ciemnej masy.

Antenka

Czyli taki chujobab? ;-)

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

J.Pietrzak - komuszy przydupas. Teksty jego "kabaretu" pisano w KCPZPR.

--

Zahir

Data: 2010-08-03 00:07:44
Autor: Canucki
Zimny LECH zdjęty
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
> [...]

> Tfu!

To gówno nie piwo, Żywiec jest dobry i Budweiser

Rzecz gustu.  Mnie najbardziej smakuje wloskie Peroni, dobry jest tez czeski
Kozel, wlasnie Zywiec i pewien ukrainski gatunek piwa ale nie pamietam nazwy.
Natomiast wg mnie holenderski Heineken jest mocno przereklamowany

Krzysztof Canucki

P.S. Kiedys jezdzilem na saksy do Holandii (potem takze przez pewien czas tam mieszkalem).  W dniu zakonczenia pracy holenderskim zwyczajem czestowalo
sie kolegow piwem i gebak'iem (ciastko).  Oszczedzajac ciezko zarobione pieniadze kupilismy najtansze piwo po 35 centow holenderskich  (Heineken kosztowal wtedy 0.95 Hfl.)  Holendrzy byli tym piwem zachwyceni, wzieli od nas adres sklepu w pobliskim Amstelveen.  Tak, ze nigdy nie wiadomo co i kiedy czlowiekowi zasmakuje

Data: 2010-08-03 07:23:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Zimny LECH zdjęty

Podpowiedzcie picowcom zgłoszenie ustawy zakazującej używania słowa "Lech" i picu będzie miał po kłopocie.

Data: 2010-08-03 11:25:47
Autor: Canucki
Zimny LECH zdjęty
[...]

Troszke sie Pan tutaj umyslowo "zapetlil".
Bo gdyby ten panski pomysl doszedl do skutku to wladzom i czlonkom PiS trudno byloby wspominac zmarlego tragicznie prezydenta a przeciez to "banda oszolomow i fanatykow", nieprawdaz?
Poza tem Ta panska wypowiedz nijak sie ma do mojej wyrazajacej ocene smakowa gatunkow piwa

Krzysztof Canucki  --

Data: 2010-08-03 13:51:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Zimny LECH zdjęty

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i38ubr$4uq$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to mużna by pozwolić wymawianie tego słowa tylko klęcząc.

Data: 2010-08-03 12:13:47
Autor: Canucki
Zimny LECH zdjęty
> [...]

> gatunkow piwa

No to mużna by pozwolić wymawianie tego słowa tylko klęcząc.

Wiec niech Pan te propozycje zglosi.  Amico di Tworki?   :-)

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-03 14:15:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Zimny LECH zdjęty

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i3915r$e4v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

No to mużna by pozwolić wymawianie tego słowa tylko klęcząc.

Wiec niech Pan te propozycje zglosi.  Amico di Tworki?   :-)

Nie należę do żadnej partii. To może ty?

Data: 2010-08-03 13:54:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Zimny LECH zdjęty

[...]

Jeszcze raz odpowiem.
Moim zdaniem władze i członkowie PiS nie są bandą "oszołomów i fanatyków". Oni w perfekcyjny sposób wykorzystują "bandę oszołomów i fanatyków". Vide - dzisiejsza akcja pod pałacem.

Data: 2010-08-03 12:19:26
Autor: Canucki
Zimny LECH zdjęty
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Jeszcze raz odpowiem.
Moim zdaniem władze i członkowie PiS nie są bandą "oszołomów i fanatyków".

To ladnie z Pana strony, ze wyraza taka opinie.

Oni w perfekcyjny sposób wykorzystują "bandę oszołomów i fanatyków". Vide -
dzisiejsza akcja pod pałacem.

Co do tego krzyza, to uwazam, ze zaraz po decyzji Komorowskiego powinno sie go przniesc.  Ale pod haslem "Przeniesmy Krzyz do kosciola bo antychryst nie moze na niego patrzec".  Obie strony dzialaja tu nierozwaznie.  Prezydent -
bo pokazuje, ze za nic ma wole narodu

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-03 15:23:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Zimny LECH zdjęty

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i391ge$f5f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak wyrażona "wola narodu" to anarchia.
Wola narodu w referendum ma być wyrażana.
Prezydent ma być strażnikiem Konstytucji.
Krzyż był umieszczony nielegalnie. Polska nie jest państwem wyznaniowym.
I zaznaczam, że nie chcę więcej o tym dyskutować, ponieważ to, co napisałem jest "oczywistą oczywistością".

Data: 2010-08-03 09:26:15
Autor: Zahir
Zimny LECH zdjęty

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c56e231$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coż za radosny dzień dla PiS-u. Czy to coś zmienia? Śp. Lech został tam gdzie jest.

--

Zahir

Data: 2010-08-03 11:57:18
Autor: Krzysztof

[...]