Zimny LECH zdjęty

Data: 2010-08-02 13:26:07
Autor: Antenka
Zimny LECH zdjęty
On 2 Sie, 17:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. osobiście bardzo lubię to piwo, ale napis ewidentnie był ni przypiął
ni przyłatał :

http://www.rp.pl/artykul/17,516996.html

"Spod Wawelu, po licznych protestach, zniknęła kontrowersyjna reklama
"Zimnego Lecha", a browar przeprasza wszystkich urażonych swoim bannerem

Widoczny z wawelskiego wzgórza, gdzie spoczywa tragicznie zmarły pod
Smoleńskiem prezydent, wielki napis "Zimny Lech" po protestach
odwiedzających kryptę z sarkofagiem głowy państwa kończy swą karierę.
Jak donosi nasz korespondentka z Krakowa skończył się demontaż reklamy."

A ja nigdy więcej nie wypiję ani zimnego ani cipłego "Lecha" - z
szacunku dla śp. Prezydenta :- /

Antenka

P.s. Dla mnie, rodowitej poznanianki, będzie to wielkie wyrzeczenie :-
(

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Zimny LECH zdjęty