"Zimny Lech" niedaleko Wawelu nie narusza dobrych obyczaj贸w.

Data: 2010-09-16 02:38:05
Autor: Jaksa
"Zimny Lech" niedaleko Wawelu nie narusza dobrych obyczaj贸w.
On Tue, 14 Sep 2010 08:35:58 +0200, Jarek od k偶y偶a <Bro帽my RP przed  <pisem@..pl> wrote:

Rada Etyki Reklamy oceni艂a, 偶e reklama "Zimny Lech" zawieszona w bliskim  s膮siedztwie Wawelu, gdzie jest pochowany Lech Kaczy艅ski nie narusza  dobrych obyczaj贸w.

Nie wiem co to za cialo owa Rada Etyki Reklamy, kto ja powolal i kto  finansuje,
ale po tej wydanej opinii mozna wnioskowac, ze jest to cialo absolutnie  zbedne,
a juz z zadna etyka napewno nie ma nic wspolnego.

Jaksa

"Zimny Lech" niedaleko Wawelu nie narusza dobrych obyczaj贸w.