Zimny lech już nieaktualny ;)

Data: 2010-08-05 12:51:15
Autor: Eulalia Browarek
Zimny lech już nieaktualny ;)
Data: 2010-08-05 14:52:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Zimny lech już nieaktualny ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i3ec42$5lm$1tioat.net...
http://i.iplsc.com/-/0000T255MCT6EHA0-C303.jpg

Jak nie jak tak. A na Wawelu?

Data: 2010-08-05 15:37:44
Autor: raff
Zimny lech juĹź nieaktualny ;)

UĹźytkownik "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości
news:i3ec42$5lm$1tioat.net...
http://i.iplsc.com/-/0000T255MCT6EHA0-C303.jpg

Jak nie jak tak. A na Wawelu?

Widzisz Bodzio, jaki poziom dowcipu, taki poziom oleju...

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-05 15:30:06
Autor: Slawek SWP
Zimny lech już nieaktualny ;)
Użytkownik Eulalia Browarek napisał:
http://i.iplsc.com/-/0000T255MCT6EHA0-C303.jpg

Widzisz co robi groźba spadku zysków...? Jeszcze pochrząkujesz ale cichutko, bo jak się ludzie dowiedzą to ukarzą następną firmę brakiem zainteresowania.

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-08-05 13:38:16
Autor: Eulalia Browarek
Zimny lech już nieaktualny ;)

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c5abd1e$0$2592$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Buchacha.... Kampania "Zimny Lech" byla zaprojektowana i zaplanowana od dwóch lat i została wykonana zgodnie z planem. Zdjęcie  banera z forum miało miejsce równo z wygaśnięciem umowy, a nie na skutek protestów. Natomiast Ci od najpoju energetyzującego chyba faktycznie robią sobie jaja, bo ich targetem jest zbuntowana młodzież i jeszcz będą podkręcać atmosferę, żeby były większe jaja ;)

Zennon

Zimny lech już nieaktualny ;)