Zimny nie pali..

Data: 2011-02-21 21:55:10
Autor: Czarek Daniluk
Zimny nie pali..
W dniu 2011-02-20 19:10, scob pisze:
Jest pacjent:
powiedzmy passat '98 , silnik ALG (2,8B 30V).

Ciepły - chodzi równiutko, cicho, ma moc, "zbiera się".
Po ostygnięciu "do zera" powiedzmy przez noc - za choinkę nie chce rano
zapalić. Trzeba się nakręcić: minutę, może i trzy, bywa, że trzeba prądu
pożyczyć.
Jak już zapali - to nie na wszystkie cylindry: do osiągnięcia jakichś
60' pracuje na 4, może 5. Jak się podgrzeje - śmiga, jak napisano na
wstępie.
Świece, przewody, cewki zapłonowe - podmienione na sprawne (załóżmy że
sprawne: z mojego, działającego audika).
Podejrzenie padło na brak ciśnienia paliwa: ale pompa sprawna: jak już
jedzie, to niezależnie od obciążenia silnika - benzyny "nie brakuje".
Åšmiga i nie przerywa.

Co tu począć, jak go naprawić?

Jakby to było tedeji to podpowiedziałbym ;) właśnie w swoim przerobiłem temat po raz drugi :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-22 20:21:22
Autor: scob
Zimny nie pali..
W dniu 2011-02-21 21:55, Czarek Daniluk pisze:

Jakby to było tedeji to podpowiedziałbym ;) właśnie w swoim przerobiłem
temat po raz drugi :D

Pozdrawiam !

Regulacja kÄ…ta wtrysku , czy jak u mnie - czujniczek?

Data: 2011-02-22 21:33:31
Autor: Czarek Daniluk
Zimny nie pali..
W dniu 2011-02-22 20:21, scob pisze:
[...]

Nie ;P zaczynające się ścinać kółeczko na wale korbowym ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-22 22:25:17
Autor: scob
Zimny nie pali..
W dniu 2011-02-22 21:33, Czarek Daniluk pisze:

Nie ;P zaczynające się ścinać kółeczko na wale korbowym ;)

Czyli też "obrócony" rozrzÄ…d, czyli jednak kÄ…t wtrysku  ? :P

Data: 2011-02-23 16:46:09
Autor: Czarek Daniluk
Zimny nie pali..
W dniu 2011-02-22 22:25, scob pisze:
W dniu 2011-02-22 21:33, Czarek Daniluk pisze:

Nie ;P zaczynające się ścinać kółeczko na wale korbowym ;)

Czyli też "obrócony" rozrząd, czyli jednak kąt wtrysku ? :P

Jeszcze nie obrócony ;)
Jakby się obrócił to nie skończyło by się tylko i wyłącznie na samym kółku i uszczelce pod zawory ;)
Nie mam sił i chęci na wyciąganie wału żeby zrobić to raz a porządnie, a cena kółka 24zł wraz ze śrubą nie zachęca do rozbebeszania połowy motoru - włącznie z wyjęciem skrzyni biegów.

Pozdrawiam !

PS:
ZObaczyłem że kolebią się koła pasowe już dość mocno, no i zaczął odpalać ciężej.
Kółko było jeszcze naprawdę minimalnie ścięte.

Data: 2011-02-23 17:26:48
Autor: scob
Zimny nie pali..
W dniu 2011-02-23 16:46, Czarek Daniluk pisze:

Kółko było jeszcze naprawdę minimalnie ścięte.
Właśnie to "minimalnie scięte" miałem na myśli pisząc "obrócony" - 0,5 stopnia na już robi wtryskowi (przynajmniej w reni dTi robiło ;-) - chociaż nie na wale, a na kółku pompy
--
pzdr

Data: 2011-02-23 21:28:22
Autor: Czarek Daniluk
Zimny nie pali..
W dniu 2011-02-23 17:26, scob pisze:
[...]

Pół stopnia na wale to 0,25 stopnia na wałku rozrządu i na pompie wtryskowej.
Na ciepłym to nie robiło żadnego wrażenia, jednak po nocy z -20 odpalić już było ciężko :(

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-24 00:20:24
Autor: Czarek Daniluk
Zimny nie pali..
On 23 Lut, 17:26, scob <997s...@tlen997.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 16:46, Czarek Daniluk pisze:

> Kó³ko by³o jeszcze naprawdê minimalnie ¶ciête.

W³a¶nie to "minimalnie sciête" mia³em na my¶li pisz±c "obrócony" - 0,5
stopnia na ju¿ robi wtryskowi (przynajmniej w reni dTi robi³o ;-) -
chocia¿ nie na wale, a na kó³ku pompy
--
pzdr

http://www.youtube.com/watch?v=u6XuLg6NTeg

Odpalanie mojego gruzu po nocy, na 7mym piêtrze za oknem by³o -17,
przy gruncie pewnie sporo mniej.
Jedno grzanie ¶wiec - jakbym pogrza³ ze 2 razy i poczeka³ jeszcze z
10s od zga¶niêcia kontrolki to nawet by siê nie telepa³ na pocz±tku :)

Pozdrawiam !

Zimny nie pali..