Zimny, nowoczesny pecet

Data: 2010-08-18 12:03:53
Autor: latet
Zimny, nowoczesny pecet
Witam,

Który z nowoczesnych (32 nm) dwurdzeniowych procesorów do desktopów (i3 / i5 / i7) ma najmniejszy pobór pr±du i co za tym idzie - najmniej siê grzeje?

Jaka p³yta g³ówna pod tak dobrany CPU? Mam b. dobre do¶wiadczenia z Gigabyte w ostatnich 2 latach.

Obecnie mam ch³odzon± biernie kartê graficzn± z wyj¶ciem HDMI - Zotac GF GT240. Spisuje siê ¶wietnie. Czy to jest obecnie najnowocze¶niejszy GF z biernym chlodzeniem?

Jaki polecicie dobry, cichy zasilacz, z du¿ym wolnoobrotowym wentylatorem?

Dziêki,

latet

Data: 2010-08-18 10:17:05
Autor: januszek
Zimny, nowoczesny pecet
latet napisa?(a):

Który z nowoczesnych (32 nm) dwurdzeniowych procesorów do desktopów (i3 / i5 / i7) ma najmniejszy pobór prądu i co za tym idzie - najmniej się grzeje?

http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=43546,48750,43550,43553,43556,48504,42915,42917,48496,46472,46473,48505

Jaka płyta główna pod tak dobrany CPU? Mam b. dobre doświadczenia z Gigabyte w ostatnich 2 latach.

Od kiedy używam płyt głównych Intela to inne obchodzę z daleka ;)

Obecnie mam chłodzoną biernie kartę graficzną z wyjściem HDMI - Zotac GF GT240. Spisuje się świetnie. Czy to jest obecnie najnowocześniejszy GF z biernym chlodzeniem?

A w co grasz i w jakiej rozdzielczosci?

Jaki polecicie dobry, cichy zasilacz, z dużym wolnoobrotowym wentylatorem?

SÄ… i pasywne zasilacze ale... ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-08-18 18:43:09
Autor: latet
Zimny, nowoczesny pecet
[...]

Dziękuję, fajna tabela, ale czemu nie ma w niej żadnych i7? Czy ta tabela to tylko procki "mobilne"?

Od kiedy używam płyt głównych Intela to inne obchodzę z daleka ;)

Mam tak samo odkąd używam Gigabyte:) Wcześniej tylko Asus i Asus, aż w końcu mnie zawiódł.

W nic. Tylko filmy full hd przez HDMI.

Pozdrawiam,

latet

Zimny, nowoczesny pecet