Zimny silnik i brzd?k brzd?k brzd?k...

Data: 2011-02-27 13:55:46
Autor: Piotrek
Zimny silnik i brzd?k brzd?k brzd?k...
Wygląda to na hydrauliczne popychacze zaworów. Jeżeli po wciśnięciu gazu po
chwili dźwięk cichnie to na 100% to one. Naprawa nie jest konieczna, można
tak bez problemów jeździć, zupełnie nic się nie stanie, no chyba że
hałasują bez przerwy nawet w trakcie jazdy. W oplu astrze miałem to samo. W
zimie dzwoniły przez minutę od odpalenia potem dostawały właściwe ciśnienie
i spokój. W lecie zero hałasu. Jeździłem tak kilka lat i zero problemów.

Zimny silnik i brzd?k brzd?k brzd?k...