Zimny silnik, pierwszy bieg

Data: 2011-02-26 21:05:21
Autor: Michał Gut
Zimny silnik, pierwszy bieg
koledzy ci nie pomogli to cie oswiece:

w mroz gestnieje ci olej w skrzyni biegow. ten mazut (zartobliwie) jest na tyle gesty ze ciezko chodzi skrzynia, a sam rozruch silnika z zapieta skrzynia jest ciezszy.

zmiana oleju na rzadszy zalatwi temat. moze masz mineralny (a one o ile wiem maja tendencje do gęstnienia w mroz). oczywiscie mowie o oleju w skrzyni biegow!

sirapacz

Data: 2011-02-26 23:29:27
Autor: szufla
Zimny silnik, pierwszy bieg
zmiana oleju na rzadszy zalatwi temat. moze masz mineralny (a one o ile wiem maja tendencje do gęstnienia w mroz). oczywiscie mowie o oleju w skrzyni biegow!

Przeczytaj jesszcze raz co napisal.

sz.

Data: 2011-02-27 01:00:30
Autor: Michał Gut
Zimny silnik, pierwszy bieg
Przeczytaj jesszcze raz co napisal.

przeczytalem, podtrzymuje

Data: 2011-02-26 23:34:54
Autor: mic49
Zimny silnik, pierwszy bieg
Rozumiem,

A czy olej w skrzyni sprawia, że generalnie skrzynia chodzi... może
nie ciężko... hmm jak to określić - dość sztywno, jakby było spasowane
bez żadnego luzu. Może to zaleta??? Ale porównując na przykład z
Golfgem czy RAV4, to zdecydowanie ciężej - tu już bez znaczenia czy
silnik zimny czy rozgrzany.

Michał

Data: 2011-02-27 13:13:06
Autor: Michał Gut
Zimny silnik, pierwszy bieg
u mnie - tyle ze przy wiekszym mrozie jakies -25 moze - na jakims siajskim oleju byly podobne objawy i skrzynia chodzila ciezko

Data: 2011-02-27 07:25:19
Autor: mic49
Zimny silnik, pierwszy bieg
On 27 Lut, 13:13, Michał Gut
<mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
u mnie - tyle ze przy wiekszym mrozie jakies -25 moze - na jakims siajskim
oleju byly podobne objawy i skrzynia chodzila ciezko

Olej jest taki, jaki został zalany w fabryce.

Michał

Data: 2011-02-27 16:58:09
Autor: szufla
Zimny silnik, pierwszy bieg
Moze masz juz problem z synchronizatorem, jezdzisz wiecej po miescie ?

sz.

Data: 2011-03-01 09:58:22
Autor: mic49
Zimny silnik, pierwszy bieg
On 27 Lut, 16:58, "szufla" <p...@prr.pr> wrote:
Moze masz juz problem z synchronizatorem, jezdzisz wiecej po miescie ?

sz.

Tak, więcej po mieście.

A jak się ten synchronizator objawia, że coś z nim nie tak?

Michał

Zimny silnik, pierwszy bieg