Zimowa karimata z EVA

Data: 2014-04-06 11:47:29
Autor: ola2200.os
Zimowa karimata z EVA
Szukam zimowej karimaty pod śpiwór puchowy i znalazłem karimaty z EVA firmy Yate z Czech. Nie są tanie, ale może warte ceny? Myślę o tej:
http://www.yate.cz/eshop-karimatka-eva-comfort-wide-modra.html
Czy faktycznie pianki z EVA mają przewagę termiczną nad zwykłymi poliretanowymi? Czy warto tyle za nią zapłacić? Przewiduję iż połączę ją i tak z jakąś zwykłą karimatą 6mm co dałącznie 2cm grubości. Tylko czy będzie to cieplejsze od TaRa Solite + 6mm lub samej Solar? Do tej pory używałem zimą samopompy ponacinanej 3cm o RV 3,2 ale często śnieg pod nią był wytopiony co chyba świadczy o niewystarczającej izolacji od podłoża. Czy 2cm takiej EVA bedzie cieplejsze bo napewno lżejsze?

Zimowa karimata z EVA