Zimowe dodatki do oleju napędowego.

Data: 2010-11-28 12:38:20
Autor: Artur Frydel
Zimowe dodatki do oleju napędowego.
Witam.

Zimowe "uszlachetniacze" dla diesla.
Co o nich sądzicie? Warto dodawać?
Mam diesla z '93 roku (bmw 525tds).

--
Artur 'bzyk' Frydel It'll work better if you plug it in.

Data: 2010-11-28 16:19:51
Autor: Tata
Zimowe dodatki do oleju napędowego.
Zimowe "uszlachetniacze" dla diesla. Co o nich sądzicie? Warto dodawać?

Z typowo zimowych dodatków do ON, stosuję jako depresator "SKYDD Black Arrow". Lekko żółtawy i lekko mętny. Nawet przy -30 stopniach nie miałem problemu z paliwem, tankuję w supermarketach i w Neste. Widziałem też go całkowicie przezroczysty jak woda, ale takiego bym nie kupił. Czy warto dodawać? Moim zdaniem tak, ale decyzja należy do Ciebie. Stosuję też i inne płyny, ale to już całorocznie.

Z poważaniem
MJ

Data: 2010-11-29 19:37:37
Autor: ToMasz
Tata pisze:
[...]

a ja ostatnio robiłem testy. Letnie paliwo robi sie mleczne już poniżej
zera, przy -10stopmi - breja. co ciekawe z dodatkiem było tak samo.
jeszcze ciekawsze, ze sam dodatek w -10 zamienił sie w galarete..

ToMasz

Data: 2010-11-29 20:02:49
Autor: Tata
Zimowe dodatki do oleju napędowego.
Jaki depresator zastosowałeś? Podaj producenta i nazwę depresatora.

Z ciekawością
MJ

Data: 2010-12-02 13:08:09
Autor: The_EaGle
W dniu 2010-11-29 19:37, ToMasz pisze:

a ja ostatnio robiłem testy. Letnie paliwo robi sie mleczne już poniżej
zera, przy -10stopmi - breja. co ciekawe z dodatkiem było tak samo.
jeszcze ciekawsze, ze sam dodatek w -10 zamienił sie w galarete..

Sam depresator tężeje w niskiej temperaturze ale w paliwie wręcz odwrotnie. Jest o tym napisane jak WÓŁ na każdym produkcje obniżającym temp wytrącania parafiny ale jak widać czytać jest trudno...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-11-30 21:37:23
Autor: Tulipson

Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> napisał w wiadomości news:si7cs5o6lu4z$.dlgbzyk.dyndns.org...
Witam.

Zimowe "uszlachetniacze" dla diesla.
Co o nich sądzicie? Warto dodawać?
Mam diesla z '93 roku (bmw 525tds).

Ja dolewam benzyny 95 na zbiornik 80l ON daje dawke 3 litry
Sprawdza sie znakomicie, kiedys jak auto przestalo mi przyspieszac gdyz ON bylo zbyt geste i wytracala sie parafina zajechalem na stacje dalem bezolowiowa to po przejechaniu kilki kilometrow auto znow pracowalo poprawnie
Stare diesle przepalaja wszystko, gozej z CDI i nowszymi, sam jestem ciekaw czy benzyna im nie zaszkodzi

Zimowe dodatki do oleju napędowego.