Zimowe dodatki do oleju napędowego.

Data: 2010-11-30 21:37:23
Autor: Tulipson
Zimowe dodatki do oleju napędowego.

Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> napisał w wiadomości news:si7cs5o6lu4z$.dlgbzyk.dyndns.org...
Witam.

Zimowe "uszlachetniacze" dla diesla.
Co o nich sądzicie? Warto dodawać?
Mam diesla z '93 roku (bmw 525tds).

Ja dolewam benzyny 95 na zbiornik 80l ON daje dawke 3 litry
Sprawdza sie znakomicie, kiedys jak auto przestalo mi przyspieszac gdyz ON bylo zbyt geste i wytracala sie parafina zajechalem na stacje dalem bezolowiowa to po przejechaniu kilki kilometrow auto znow pracowalo poprawnie
Stare diesle przepalaja wszystko, gozej z CDI i nowszymi, sam jestem ciekaw czy benzyna im nie zaszkodzi

Zimowe dodatki do oleju napędowego.