Zimowe kapcie 195/65 R15 --- prosba o opinie :)

Data: 2009-09-28 18:10:52
Autor: .Peeter
Zimowe kapcie 195/65 R15 --- prosba o opinie :)
"koziel" wrote:
4]- KLEBER KRISALP HP2 -- -- -- -- -- -- 176

Omijac z daleka. Na sniegu ok, na mokrym asfalcie koszmar.
Do tego mocno sie u mnie wyzabkowaly i wyly jak stado
pedzacych bawol體.

Jezdzilem jeszcze na Fuldach Kristall Montero 2 i byly calkiem
przyjemne, bardzo ciche i dobrze sie trzymajace.

Mnie tez teraz czeka zakup zim體ek i prawdopodobnie wybiore
Nokian WR2... Rozmiar 205/55/16, wiec bedzie drogo. :E

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-09-28 18:50:42
Autor: Tadeusz
Zimowe kapcie 195/65 R15 --- prosba o opinie :)

Uzytkownik ".Peeter" <> napisal w wiadomosci ...

Mnie tez teraz czeka zakup zim體ek i prawdopodobnie wybiore
Nokian WR2... Rozmiar 205/55/16, wiec bedzie drogo. :E

drogo ?????
przeciez to jeden z najtanszych "normalnych" wielkosciowo rozmiar體...

a Nokiany polecam, choc najlepsze zim體ki jakie mialem to
VREDESTEIN WinTrac i PIRELLI SottoZero

Tadeusz

Data: 2009-09-28 23:13:45
Autor: .Peeter
"Tadeusz" wrote:
a Nokiany polecam, choc najlepsze zim體ki jakie mialem to
VREDESTEIN WinTrac i PIRELLI SottoZero

Te Pirelki wygladaja fajnie, moze mi moja ciezka noga z nich by
sieczki nie zrobila po jednym sezonie. Z tego samego powodu
wstepny wyb髍 padl na Nokiany, tez maja nietypowy wz髍 bieznika.
Vredesteiny ponoc dobre, ale boje sie, ze ta jodelka szybko
zacznie wyc...

BTW, sa w sklepach Pirelli SottoZero 2, ciekawe czy warto...
Cena w pierwszym z brzegu sklepie troche gniecie, 460zl
za sztuke... Jak masz tanszy namiar, poprosze. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-09-28 18:59:50
Autor: kuba_g
Zimowe kapcie 195/65 R15 --- prosba o opinie :)
..Peeter pisze:
"koziel" wrote:
4]- KLEBER KRISALP HP2 -- -- -- -- -- -- 176

Tych nie znam.

Jezdzilem jeszcze na Fuldach Kristall Montero 2 i byly calkiem
przyjemne, bardzo ciche i dobrze sie trzymajace.

A ja mam z艂e do艣wiadczenia po 2 sezonach na Fulda Montero 2. W por贸wnaniu do wcze艣niejszej UG7 (bez plusa) i p贸藕niejszych Nokian贸w WR G2, by艂y beznadziejne. Wszystkie u偶ywane oponki w rozmiarze 195/60R15

Mnie tez teraz czeka zakup zim贸wek i prawdopodobnie wybiore
Nokian WR2... Rozmiar 205/55/16, wiec bedzie drogo. :E

W zesz艂ym roku jesieni膮 za komplet Nokian WR G2 w rozmiarze 195/60R15 p艂aci艂em jakie艣 1150 PLN贸w z prze艂o偶eniem, wywa偶eniem i szorowaniem letnich papci w pralce :)

--
Pozdr, Kuba
GG: 30014

Data: 2009-09-29 09:28:09
Autor: Radion
Zimowe kapcie 195/65 R15 --- prosba o opinie :)
Mnie tez teraz czeka zakup zim體ek i prawdopodobnie wybiore
Nokian WR2... Rozmiar 205/55/16, wiec bedzie drogo. :E

Zanim wybierzesz te opony, to poczytaj troche opinii na ich temat w sieci. Tez rozwazalem zakup, ale podobno odkad Nokiany sa produkowane w Rosji i bodaj ze w Indonezji to juz nie sa tak dobre jak Nokiany produkowane przed laty w Finlandii.

pozdr.
Radek

Zimowe kapcie 195/65 R15 --- prosba o opinie :)