Zimowe kapcie 195/65 R15 --- prosba o opinie :)

Data: 2009-09-28 18:50:05
Autor: JBART
Zimowe kapcie 195/65 R15 --- prosba o opinie :)
1]- CONTINENTAL CONTI WinterCONTACT TS830 -- -- - 210

przejezdzilem ostatnia zime na tych i zastrzezen nie mialem zadnych. Wybieralem pomiedzy tymi i
5]- DUNLOP SP Winter Sport 3D -- -- - 210, ale te mi bardzo odradzal lokalny oponiarz, ktory stwierdzil ze wszystkie zimowe dunlopy zmieniane w jego zakladzie w ostatnim czasie wykazywaly po sezonie bardzo niepokojacy stopien zuzycia. Jego opinie wzialem pod uwage nie dlatego ze oponiarz wie wszystko o oponach, tylko dlatego, ze nie mial interesu w polecaniu/odradzaniu mi, poniewaz zadnej z tych opon nie byl w stanie sprowadzic w potrzebnym czasie,

pozdrawiam
Jarek

Data: 2009-09-29 10:14:28
Autor: Axel
"JBART" <jjjbart@gazeta.pl> wrote in message

[...]

Wszystkie, czy 3D? Bo jezdze czasem samochodem z oponami 3D po dwoch zimach i na razie nie widac specjalnie duzego zuzycia. W moim poprzednim aucie zajezdzilem WinterSporty M3 - ale po 6 sezonach. W obecnym tez mam M3 - przejezdzily 4 sezony...

A tak BTW to obie opony calkiem niezle sprawuja sie w zimie.

--
Axel

Data: 2009-09-29 15:54:30
Autor: JBART
[...]

powiedzial, ze gdyby bral dla siebie i musialby wziac dunlopy, to bylyby to M3, a nie 3D

A tak BTW to obie opony calkiem niezle sprawuja sie w zimie.

tak tez czytalem i dlatego bralem je pod uwage

--
Jarek

Zimowe kapcie 195/65 R15 --- prosba o opinie :)