Zimowe ochraniacze na buty

Data: 2009-10-14 13:35:40
Autor: Moper
Zimowe ochraniacze na buty
"Tszy3" <ts@ceri.pl> wrote in message news:6f9b5778-babc-4848-8a53-b37ee207b491v25g2000yqk.googlegroups.com...
Witam
Zrobiło się trochę zimno i powrócił u mnie temat ochraniaczy na buty.
Moje wymagania co do ochraniaczy to żeby zapewniały komfort termiczny
do powiedzmy -10 stopni, nie przemakały po godzinie jazdy w deszczu/
błocie/śniegowej mazi i nie zsuwały sie zbyt łatwo przy chodzeniu.
Czyli najlepiej neopren plus jakaś warstwa zabezpieczająca.
Moje typy to:
BBB ULTRAFLEX (http://tiny.pl/hqkw8)
PRO ENDURE NPU+ (http://tiny.pl/hqkws)

Brałem jeszcze pod uwagę ochraniacze Endura MT500 (http://tiny.pl/
hqkw6) ale tutaj sporo osób narzeka na szybko psujące sie zamki.

Ktoś użytkuje te modele i może wypowiedzieć się o ich plusach i
minusach?
Ewentualnie jakie inne sprawdzone modele polecacie?

Ja mam Endure NPU+. Generalnie działają, ale jakieś super ciepłe nie są. Ale ja jestem zmarzluch i mam letnie buty (coś takiego: http://img.artscyclery.com/product/A012185.JPG). Po uszczelnieniu bloków i wymianie wkładek na cieplejsze w 0 st. jeździ się jako tako, w -10 na pewno bym się nie pchał. Gdybym teraz planował jazdę całą zimę, poszukałbym dobrych butów.

Parę kroków chodzi się OK, ale do regularnego chodzenia (np. po miescie, nic nie napisałeś do czego chcesz używać..) chyba się nie nadają - zniszczyłyby się. Ten kewlar na przodzie jest dobry do podpierania się na światłach, niestety czasem od tego czubek ochraniacza ześlizguje się do góry. Zdaje się że musiałem wziąść duży rozmiar. Generalnie trzeba mierzyć, jak chcesz kupić przez internet to mogę sprawdzić swoje rozmiary i podać dla wyobrażenia.

Zimowe ochraniacze na buty