Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Data: 2010-12-19 16:33:40
Autor: []v[]artec
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Cześć

Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)

http://www.youtube.com/watch?v=a5i9yVtJVi8
http://www.youtube.com/watch?v=4Ni1E2Do7Yk

Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

--
Martec - Jelenia GĂłra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

Data: 2010-12-19 09:25:41
Autor: AZ
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
On 19 Gru, 16:33, "[]v[]artec" <m...@WYTNIJo2.pl> wrote:

Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w pi±tek ¶ci±gn±łem z
niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

-2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-19 20:04:57
Autor: R2
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

"AZ" <artur.zabronski@gmail.com> wrote -2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z przepalanek po tym jak kto¶ mi napisał, że to szkodzi...wyci±gn±łem aku itd.

Artur
Hornet 600

Data: 2010-12-19 20:50:17
Autor: []v[]artec
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-19 20:04, R2 pisze:

"AZ" <artur.zabronski@gmail.com> wrote -2 i Honda już ma problemy, gdzie
moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z
przepalanek po tym jak kto¶ mi napisał, że to szkodzi...wyci±gn±łem aku

No bo to s± te stare, nowe szkoły, każdy robi jak uważa - jakbym trzymał moto w ciepłym to nie ruszałbym cał± zimę.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

Data: 2010-12-20 08:04:55
Autor: Piotr Klimek
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Dnia (Sun, 19 Dec 2010 20:04:57 +0100) ktos podajacy sie za R2
wyklawiaturowal co nastepuje:

Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z

Moje Suzuki pali nawet bez przekrecania kluczyka (wystarczy, ze pomysle o
zaplonie) przy -72.

Kto da wiecej? :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-12-19 21:27:54
Autor: Marcin N
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5e53f5a7-0b44-4d21-b276-fe6c69705687@f8g2000yqd.googlegroups.com...
On 19 Gru, 16:33, "[]v[]artec" <m...@WYTNIJo2.pl> wrote:

Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w pi±tek ¶ci±gn±łem z
niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

-2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

ZdradĽ swój sekret. Mój fazer 600 potrafi czasem zaskoczyć dopiero za 2-3 razem nawet latem.

Data: 2010-12-19 12:51:22
Autor: AZ
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
On 19 Gru, 21:27, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Zdrad sw j sekret. M j fazer 600 potrafi czasem zaskoczy dopiero za 2-3
razem nawet latem.

Sekret tkwi w trzech literkach K, H, I ;-) Dobry aku, czyste
wyregulowane i zsynchronizowane gaĽniki, ¶wiece irydowe i bangla. Nie
miałem jeszcze nigdy przypadku, że po odpaleniu gasł czy się ksztusił.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-20 15:19:42
Autor: Tytus z fabryki
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Siemka

***"AZ"
Sekret tkwi w trzech literkach K, H, I ;-) Dobry aku, czyste wyregulowane i zsynchronizowane gaĽniki, ¶wiece irydowe i bangla. Nie miałem jeszcze nigdy przypadku, że po odpaleniu gasł czy się ksztusił.

Tyle preclowej teorii a praktyka jest taka:

"Ty masz klucz dyno 100-500 Nm bo musze gazniki poluzowac?"
albo
"Ty gdzie w niedziele kupie plaskownik bo musze lampy wyregulowac?"
albo
"o kurna - to na tym walku jest jeszcze pompa oliwy - a ja go nie przykrecalem bo myslalem ze zbedny jest..."

no i ostatnie:

"przy opalaniu cos mi pocieklo -  to bena do oliwy poleciala..."
i 4 litry motula za 200 pln poszlo w kosmos...

ach te KHI - gdyby nie ono musialbym sie przylaczyc do wontka o scigaczu...

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

Data: 2010-12-20 07:35:05
Autor: Michał V-R
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 18:49, Tytus z fabryki pisze:

"przy opalaniu cos mi pocieklo -  to bena do oliwy poleciala..."
i 4 litry motula za 200 pln poszlo w kosmos...


ach te KHI - gdyby nie ono musialbym sie przylaczyc do wontka o scigaczu...

oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy, przedmuchal i jest git, ale oleum do wymiany, dobrzerz, ze na rozrzedzonym oleum nie zatarl panewki :-D
odkreci korek wlewu oleju posuszy ze dwa dni suszarka do wlosow, to wacha odparuje :-D

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-12-21 12:42:58
Autor: Tytus z fabryki
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Siemka

***"Michał V-R" oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy,

Smiec - czyli nakretka M12???

*** przedmuchal i jest git, ale oleum do wymiany, dobrzerz, ze na rozrzedzonym oleum nie zatarl panewki

No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze :)

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

Data: 2010-12-21 11:45:36
Autor: AZ
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
On 2010-12-21, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

***"MichaÂł V-R" oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy,

Smiec - czyli nakretka M12???

Tak, ta od sprzegla.

No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze :)

Spoko, jeszcze bedziesz mierzyl mi czasy ~2:00 z widowni.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-22 13:50:48
Autor: Michał V-R
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-21 16:12, Tytus z fabryki pisze:

No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze

Lub wczesniej, na odcinkach dojazdowych... do posesji hihihi


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-12-20 07:47:45
Autor: Michał V-R
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 18:49, Tytus z fabryki pisze:

"o kurna - to na tym walku jest jeszcze pompa oliwy - a ja go nie
przykrecalem bo myslalem ze zbedny jest..."

ooo, a tego nie slyszalem

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-12-21 12:40:31
Autor: Tytus z fabryki
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Siemka

*** "Michał V-R"
ooo, a tego nie slyszalem

To swiadczy tylko o tym ze jestesmy swiadkami tylko ulamka tego co kolega AZ nazywa oficjalnie "nic nie robieniem przy KHI" a poza preclem "obsluga codzienna"...
A wiesz jaki klucz on kazal mi z roboty wziac???
Ledwo mnie do dzipa siem zmiescil...

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

Data: 2010-12-20 18:22:02
Autor: Michał V-R
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-21 16:10, Tytus z fabryki pisze:
Siemka

*** "Michał V-R"
ooo, a tego nie slyszalem

To swiadczy tylko o tym ze jestesmy swiadkami tylko ulamka tego co kolega AZ
nazywa oficjalnie "nic nie robieniem przy KHI" a poza preclem "obsluga
codzienna"...
A wiesz jaki klucz on kazal mi z roboty wziac???
Ledwo mnie do dzipa siem zmiescil...

jaki? domyslam sie ze dynamo, powyzej 130 niutkow

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-12-21 22:29:27
Autor: Tytus
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Siemka
"Michał V-R"
jaki? domyslam sie ze dynamo, powyzej 130 niutkow

100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...

--
         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek

Data: 2010-12-22 13:35:59
Autor: Michał V-R
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-22 01:59, Tytus pisze:

100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...

a ja myslalem do swiatel to plaskownik


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-12-22 13:39:24
Autor: Tytus z fabryki
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Siemka

*** "Michał V-R"
a ja myslalem do swiatel to plaskownik

ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

Data: 2010-12-22 13:55:39
Autor: Michał V-R
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-22 17:09, Tytus z fabryki pisze:

ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza

Albo bedzie po lampe podkladal, zeby ustawic poziom :-)

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-12-22 14:21:03
Autor: Tytus z fabryki
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Siemka

*** "Michał V-R"
Albo bedzie po lampe podkladal, zeby ustawic poziom :-)

No cos Ty...pod lampy to on waserwage podklada...

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

Data: 2010-12-22 15:20:29
Autor: Michał V-R
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-22 17:51, Tytus z fabryki pisze:

No cos Ty...pod lampy to on waserwage podklada...

aaa, racja, to co on moze jeszcze zrobic z tym plaskownikiem?
wiem, uklepie nowa tuleje pod kosz sprzegla

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-12-19 17:51:32
Autor: Johnny
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Użytkownik "[]v[]artec" niczym Hermes niesie światu wiadomość:

Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)


Podejrzewam, że doniosłość owego wydarzenia wyniesie Cię na wyżyny popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

Zdroofka Johnny

P.s. Następne w kolejce: pierdnięcie teściowej, poskrobanie się w zadku tudzież kąpiel Wacusia...




www.johnny.art.pl  kwaĹ›ne piwo, kaszana i podejrzanej Ĺ›wieĹĽosci konina

Data: 2010-12-19 18:24:17
Autor: Ivam
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Użytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d0e3815$0$22800$65785112@news.neostrada.pl...
popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

Cytujac (juz) klasyka: "Who the fuck is Justin Bieber?"

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-12-19 20:51:14
Autor: []v[]artec
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-19 17:51, Johnny pisze:
Użytkownik "[]v[]artec" niczym Hermes niesie światu wiadomość:
Podejrzewam, że doniosłość owego wydarzenia wyniesie Cię na wyżyny
popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy
youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

Justina Bibera nie mam zamiaru prześcigać, ale jak pobiję VIFON'a to już będę z siebie dumny.

--
Martec - Jelenia GĂłra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

Data: 2010-12-19 21:28:51
Autor: nalesnik
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
[]v[]artec wrote:
jak pobiję VIFON'a to już będę z siebie dumny.

Masz ambicje, dobrze.
http://www.youtube.com/watch?v=hGPs1h4V_gk  <-- to przebij! ;)

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-12-20 20:21:51
Autor: []v[]artec
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-19 21:28, nalesnik pisze:
[]v[]artec wrote:
jak pobiję VIFON'a to już będę z siebie dumny.

Masz ambicje, dobrze.
http://www.youtube.com/watch?v=hGPs1h4V_gk <-- to przebij! ;)


Hehe, dobry jest, cóż za euforia :D

--
Martec - Jelenia GĂłra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

Data: 2010-12-19 21:04:10
Autor: ErgoSum
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
...jak widac twoja ekscytacja Bialoruska jest na rownie wysokim poziomie
http://www.youtube.com/user/MartecYo#p/a/u/2/2qTneIwPbJk


Erg



Użytkownik "[]v[]artec" <mb2@WYTNIJo2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iel8kl$tlf$1news.dialog.net.pl...
Cze¶ć

Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)

http://www.youtube.com/watch?v=a5i9yVtJVi8
http://www.youtube.com/watch?v=4Ni1E2Do7Yk


Data: 2010-12-19 21:07:49
Autor: []v[]artec
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-19 21:04, ErgoSum pisze:
..jak widac twoja ekscytacja Bialoruska jest na rownie wysokim poziomie
http://www.youtube.com/user/MartecYo#p/a/u/2/2qTneIwPbJk

No raczej - jestem fanem motoryzacji w bardzo szerokim zakresie.

--
Martec - Jelenia GĂłra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

Data: 2010-12-20 08:21:06
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
[]v[]artec napisał(a):
Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec konkretnie, szybciej sie wtedy zagrzeje.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-12-20 09:15:59
Autor: Marcin N
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ien0fv$bn$1@mx1.internetia.pl...
[]v[]artec napisał(a):
Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec konkretnie, szybciej sie wtedy zagrzeje.

Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co został wybudzony z zimowego snu?
Czy aby na pewno to trafna rada?

Data: 2010-12-20 09:36:19
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Marcin N napisał(a):
Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co został wybudzony z zimowego snu?
Czy aby na pewno to trafna rada?

Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same zalety.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-12-20 11:42:20
Autor: zarafiq
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same zalety.

Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

;)

Pozdrawiam,
zarafiq

--


Data: 2010-12-20 11:58:04
Autor: J_K_K
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Użytkownik <zarafiq@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0edf.00000470.4d0f330cnewsgate.onet.pl...
Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl
jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same
zalety.

Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

;)

Czy to jakie¶ lobby mechaników,
którzy nie maj± silników do remontu przez zimę ;-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-20 12:01:22
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
zarafiq@poczta.onet.pl napisał(a):
Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic, zeby blaszki rozruszac.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-12-20 11:06:46
Autor: AZ
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
On 2010-12-20, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic, zeby blaszki rozruszac.

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-20 12:26:38
Autor: KJ Siła Słów
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

KJ

Data: 2010-12-20 12:55:51
Autor: donia
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 12:26, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

umarłem :D,

polecam też lekko przewietrzyć ciepłym pierdem zmarznięt± kanapę


--
pzdrv
donia i F800GS lodówka
      =Wrocław=

Data: 2010-12-20 14:45:23
Autor: Marcin N
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ienehg$7po$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

Cholerka, co¶ jest nie tak. Dzi¶ poleciałem do garażu zastosować sie do wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ci¶nienia oleju, to silnik zacz±ł dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów. Może zrobiłem co¶ w złej kolejno¶ci?

Data: 2010-12-20 14:02:41
Autor: masti
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 14:45:23 +0100 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ienehg$7po$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

Cholerka, coś jest nie tak. Dziś poleciałem do garażu zastosować sie do
wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ciśnienia oleju, to silnik
zaczął dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.
Może zrobiłem coś w złej kolejności?

pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było zalać nufkie full syntetic toby było git.



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-12-20 15:35:26
Autor: donia
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:

pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimÄ…, czy po?

--
pzdrv
donia i F800GS lodĂłwka
      =WrocĹ‚aw=

Data: 2010-12-20 14:40:50
Autor: masti
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 15:35:26 +0100 osobnik zwany donia
wystukał:

W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:

pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimÄ…, czy po?

przed kaĹĽdym paleniem :)



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-12-20 15:38:41
Autor: Marcin N
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Użytkownik "donia" <dto1111@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ienpjd$voo$1@news.onet.pl...
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:

pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimÄ…, czy po?

Nie wywołuj wilka z lasu, bo chłopakom ich nocne koszmary powyłażą z kill-file'ów.

Data: 2010-12-20 18:07:19
Autor: Roman Niewiarowski
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
Trzeba było zalać nufkie full syntetic toby było git.

Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf, silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!

pozdr
newrom sikacz user nr 54323
--
Estrella - do sprzedania
DRZ 400S - kupie     -- -- -- -- Cos Jesus he knows me
RD07 - doĹĽywocie.    -- -- -- -- And he knows I'm right

Data: 2010-12-20 07:41:07
Autor: Michał V-R
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 21:37, Roman Niewiarowski pisze:

Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i
jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf,
silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!

no i o to chodzi, bo sobie korby wymieni na nowe bez robierania silnika, a wiesz jak moto bangla z nowymi korbami

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-12-20 14:48:43
Autor: KJ Siła Słów
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 14:45, Marcin N pisze:
 Dzi¶ poleciałem do garażu zastosować sie do
wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ci¶nienia oleju, to silnik
zacz±ł dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.
Może zrobiłem co¶ w złej kolejno¶ci?

Do rozgrzania kontrolek nalezy uzywac wylacznie pradu ze nowych, wczesniej nieuzywanych elektronow.

KJ

Data: 2010-12-20 12:03:46
Autor: zarafiq
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem.
[...]

To widać, o blaszkach w klaksonie mało kto pamięta, a potem
w sytuacji podbramkowej zdziwienie.

Pozdrawiam,
zarafiq

--


Data: 2010-12-20 19:12:53
Autor: Piotr Kompa
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
zarafiq@poczta.onet.pl napisał(a):
Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A

Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2010-12-21 08:43:17
Autor: NESSO
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A

Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a
teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)



Odpowiadam :
Czerwone pole tak -  tak  to wskaznik rozgrzewania ,  ale tylko w zimie
 i przy temp.   > -5oC,
 latem pole na prawym skraju pełni funkcje wyłacznika zapłonu

( swoja drog± pytanie na serio czy mozna w ten sposob zgasic motor ?
czyli matetka na full i doprowadzajac do odciecia zapłnu poczekać aż zgasnie nie odpuszczajac ?
chyba nie bo bedzie sie zmniejszala po odcieciu prędkosc obrotowa i odciecie bedzie przestawało
działac więc silnik znowy sie wkręci do poziomu odciecia i tak cyklicznie
ale pewnosci nie mam ? )

Data: 2010-12-23 00:36:34
Autor: marider
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-19 16:33, []v[]artec pisze:
Cześć

Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
Hornecika.

Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...

Pzdr
PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2010-12-29 13:36:48
Autor: []v[]artec
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-23 00:36, marider pisze:

Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania
to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az
do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz
podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...

Pzdr
PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))

Oleju do cylindrów nie zalewam, robiłem to kiedyś - w zimie potem nic nie robiłem. Teraz przepalam, jakoś tak wolę, żeby silnik popracował i przesmarował wszystko w środku sam, pozbył się wilgoci itd. Oczywiście akumulator wymontowany, przynoszę z ciepłego na czas odpalania, wszystko z zewnątrz zabezpieczone antykorozyjnie i przykryte pokrowcem. No i przetaczam przy odpalaniu. Taką szkołę teraz wyznaję.

A co do MIVVów to oczywiście kwestia gustu. Wg mnie to jedyne akcesoryjne wydechy, które tutaj pasują. Ani owale, ani okrągłe puszki to nieporozumienie przy takim zadziornym i optycznie lekkim tyłku. Zgodzę się jeszcze na triovale z Yoshimury. Są ok. Poniżej kilka fotek.

:: Oval REMUS:

http://img412.imageshack.us/img412/9329/122033606zhonda919rears.jpg

:: MIVVy z db killerami:

http://img560.imageshack.us/img560/7713/cb919r007lores.jpg

do porĂłwnania z LeoVince Oval

http://img89.imageshack.us/img89/875/p1010106r.jpg

:: Oval LeoVince jeszcze raz:

http://img340.imageshack.us/img340/8263/1355573271.jpg

:: Trioval Yoshimura:

http://img339.imageshack.us/img339/7927/dsc01087a.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/6559/dsc01073a.jpg

:: Okrągły:

http://img808.imageshack.us/img808/1552/919clj8.jpg

:: Wydech poprowadzony dołem z kolektorem od 900RR:

http://img264.imageshack.us/img264/6012/912af8d.jpg

Fabryczne wydechy są bardzo ładne. Na zmianę wydechów zdecydowałem tylko ze względu na doznania dźwiękowe. Mogłem je wybebeszyć, ale dźwięk takowych mnie nie zachwyca. Jeśli ktoś by się pytał o fajne felgi na niektórych zdjęciach to są to felgi od CBR F3 (przód) i od 900RR (tył).

--
Martec - Jelenia GĂłra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona