Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Data: 2010-12-20 08:21:06
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
[]v[]artec napisał(a):
Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec konkretnie, szybciej sie wtedy zagrzeje.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-12-20 09:15:59
Autor: Marcin N
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ien0fv$bn$1@mx1.internetia.pl...
[]v[]artec napisał(a):
Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec konkretnie, szybciej sie wtedy zagrzeje.

Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co został wybudzony z zimowego snu?
Czy aby na pewno to trafna rada?

Data: 2010-12-20 09:36:19
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Marcin N napisał(a):
Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co został wybudzony z zimowego snu?
Czy aby na pewno to trafna rada?

Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same zalety.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-12-20 11:42:20
Autor: zarafiq
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same zalety.

Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

;)

Pozdrawiam,
zarafiq

--


Data: 2010-12-20 11:58:04
Autor: J_K_K
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Użytkownik <zarafiq@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0edf.00000470.4d0f330cnewsgate.onet.pl...
Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl
jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same
zalety.

Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

;)

Czy to jakie¶ lobby mechaników,
którzy nie maj± silników do remontu przez zimę ;-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-20 12:01:22
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
zarafiq@poczta.onet.pl napisał(a):
Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic, zeby blaszki rozruszac.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-12-20 11:06:46
Autor: AZ
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
On 2010-12-20, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic, zeby blaszki rozruszac.

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-12-20 12:26:38
Autor: KJ Siła Słów
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

KJ

Data: 2010-12-20 12:55:51
Autor: donia
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 12:26, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

umarłem :D,

polecam też lekko przewietrzyć ciepłym pierdem zmarznięt± kanapę


--
pzdrv
donia i F800GS lodówka
      =Wrocław=

Data: 2010-12-20 14:45:23
Autor: Marcin N
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ienehg$7po$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

Cholerka, co¶ jest nie tak. Dzi¶ poleciałem do garażu zastosować sie do wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ci¶nienia oleju, to silnik zacz±ł dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów. Może zrobiłem co¶ w złej kolejno¶ci?

Data: 2010-12-20 14:02:41
Autor: masti
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 14:45:23 +0100 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ienehg$7po$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

Cholerka, coś jest nie tak. Dziś poleciałem do garażu zastosować sie do
wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ciśnienia oleju, to silnik
zaczął dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.
Może zrobiłem coś w złej kolejności?

pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było zalać nufkie full syntetic toby było git.



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-12-20 15:35:26
Autor: donia
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:

pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimÄ…, czy po?

--
pzdrv
donia i F800GS lodĂłwka
      =WrocĹ‚aw=

Data: 2010-12-20 14:40:50
Autor: masti
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 15:35:26 +0100 osobnik zwany donia
wystukał:

W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:

pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimÄ…, czy po?

przed kaĹĽdym paleniem :)



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-12-20 15:38:41
Autor: Marcin N
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Użytkownik "donia" <dto1111@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ienpjd$voo$1@news.onet.pl...
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:

pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimÄ…, czy po?

Nie wywołuj wilka z lasu, bo chłopakom ich nocne koszmary powyłażą z kill-file'ów.

Data: 2010-12-20 18:07:19
Autor: Roman Niewiarowski
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
Trzeba było zalać nufkie full syntetic toby było git.

Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf, silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!

pozdr
newrom sikacz user nr 54323
--
Estrella - do sprzedania
DRZ 400S - kupie     -- -- -- -- Cos Jesus he knows me
RD07 - doĹĽywocie.    -- -- -- -- And he knows I'm right

Data: 2010-12-20 07:41:07
Autor: Michał V-R
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 21:37, Roman Niewiarowski pisze:

Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i
jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf,
silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!

no i o to chodzi, bo sobie korby wymieni na nowe bez robierania silnika, a wiesz jak moto bangla z nowymi korbami

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-12-20 14:48:43
Autor: KJ Siła Słów
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-20 14:45, Marcin N pisze:
 Dzi¶ poleciałem do garażu zastosować sie do
wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ci¶nienia oleju, to silnik
zacz±ł dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.
Może zrobiłem co¶ w złej kolejno¶ci?

Do rozgrzania kontrolek nalezy uzywac wylacznie pradu ze nowych, wczesniej nieuzywanych elektronow.

KJ

Data: 2010-12-20 12:03:46
Autor: zarafiq
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem.
[...]

To widać, o blaszkach w klaksonie mało kto pamięta, a potem
w sytuacji podbramkowej zdziwienie.

Pozdrawiam,
zarafiq

--


Data: 2010-12-20 19:12:53
Autor: Piotr Kompa
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
zarafiq@poczta.onet.pl napisał(a):
Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A

Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2010-12-21 08:43:17
Autor: NESSO
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A

Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a
teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)



Odpowiadam :
Czerwone pole tak -  tak  to wskaznik rozgrzewania ,  ale tylko w zimie
 i przy temp.   > -5oC,
 latem pole na prawym skraju pełni funkcje wyłacznika zapłonu

( swoja drog± pytanie na serio czy mozna w ten sposob zgasic motor ?
czyli matetka na full i doprowadzajac do odciecia zapłnu poczekać aż zgasnie nie odpuszczajac ?
chyba nie bo bedzie sie zmniejszala po odcieciu prędkosc obrotowa i odciecie bedzie przestawało
działac więc silnik znowy sie wkręci do poziomu odciecia i tak cyklicznie
ale pewnosci nie mam ? )

Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona