Data: 2010-12-20 08:21:06 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
[]v[]artec napisał(a):
Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze... Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec konkretnie, szybciej sie wtedy zagrzeje. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-12-20 09:15:59 | |
Autor: Marcin N | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ien0fv$bn$1@mx1.internetia.pl... []v[]artec napisał(a): Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co został wybudzony z zimowego snu? Czy aby na pewno to trafna rada? |
|
Data: 2010-12-20 09:36:19 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Marcin N napisał(a):
Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co został wybudzony z zimowego snu? Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same zalety. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-12-20 11:42:20 | |
Autor: zarafiq | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same zalety. Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer, kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały w granicach optymalnych. ;) Pozdrawiam, zarafiq -- |
|
Data: 2010-12-20 11:58:04 | |
Autor: J_K_K | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Użytkownik <zarafiq@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0edf.00000470.4d0f330cnewsgate.onet.pl...
Czy to jakie¶ lobby mechaników,Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl którzy nie maj± silników do remontu przez zimę ;-) ? Pzdr JKK |
|
Data: 2010-12-20 12:01:22 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
zarafiq@poczta.onet.pl napisał(a):
Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic, zeby blaszki rozruszac. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-12-20 11:06:46 | |
Autor: AZ | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
On 2010-12-20, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-12-20 12:26:38 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:
A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy? Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj. Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez. KJ |
|
Data: 2010-12-20 12:55:51 | |
Autor: donia | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
W dniu 2010-12-20 12:26, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze: umarłem :D, polecam też lekko przewietrzyć ciepłym pierdem zmarznięt± kanapę -- pzdrv donia i F800GS lodówka =Wrocław= |
|
Data: 2010-12-20 14:45:23 | |
Autor: Marcin N | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ienehg$7po$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze: Cholerka, co¶ jest nie tak. Dzi¶ poleciałem do garażu zastosować sie do wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ci¶nienia oleju, to silnik zacz±ł dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów. Może zrobiłem co¶ w złej kolejno¶ci? |
|
Data: 2010-12-20 14:02:41 | |
Autor: masti | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 14:45:23 +0100 osobnik zwany Marcin N
wystukał: Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości grup pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było zalać nufkie full syntetic toby było git. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2010-12-20 15:35:26 | |
Autor: donia | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
ale przed zimą, czy po? -- pzdrv donia i F800GS lodówka =Wrocław= |
|
Data: 2010-12-20 14:40:50 | |
Autor: masti | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 15:35:26 +0100 osobnik zwany donia
wystukał: W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze: przed każdym paleniem :) -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2010-12-20 15:38:41 | |
Autor: Marcin N | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Użytkownik "donia" <dto1111@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ienpjd$voo$1@news.onet.pl... W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze: Nie wywołuj wilka z lasu, bo chłopakom ich nocne koszmary powyłażą z kill-file'ów. |
|
Data: 2010-12-20 18:07:19 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
Trzeba było zalać nufkie full syntetic toby było git. Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf, silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter! pozdr newrom sikacz user nr 54323 -- Estrella - do sprzedania DRZ 400S - kupie -- -- -- -- Cos Jesus he knows me RD07 - dożywocie. -- -- -- -- And he knows I'm right |
|
Data: 2010-12-20 07:41:07 | |
Autor: Michał V-R | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
W dniu 2010-12-20 21:37, Roman Niewiarowski pisze:
Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i no i o to chodzi, bo sobie korby wymieni na nowe bez robierania silnika, a wiesz jak moto bangla z nowymi korbami -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2010-12-20 14:48:43 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
W dniu 2010-12-20 14:45, Marcin N pisze:
Dzi¶ poleciałem do garażu zastosować sie do Do rozgrzania kontrolek nalezy uzywac wylacznie pradu ze nowych, wczesniej nieuzywanych elektronow. KJ |
|
Data: 2010-12-20 12:03:46 | |
Autor: zarafiq | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem.[...] To widać, o blaszkach w klaksonie mało kto pamięta, a potem w sytuacji podbramkowej zdziwienie. Pozdrawiam, zarafiq -- |
|
Data: 2010-12-20 19:12:53 | |
Autor: Piotr Kompa | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
zarafiq@poczta.onet.pl napisał(a): Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;) -- Pozdrawiam, Kompan. "-Hi!" - lied the politician. |
|
Data: 2010-12-21 08:43:17 | |
Autor: NESSO | |
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START | |
Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;) Odpowiadam : Czerwone pole tak - tak to wskaznik rozgrzewania , ale tylko w zimie i przy temp. > -5oC, latem pole na prawym skraju pełni funkcje wyłacznika zapłonu ( swoja drog± pytanie na serio czy mozna w ten sposob zgasic motor ? czyli matetka na full i doprowadzajac do odciecia zapłnu poczekać aż zgasnie nie odpuszczajac ? chyba nie bo bedzie sie zmniejszala po odcieciu prędkosc obrotowa i odciecie bedzie przestawało działac więc silnik znowy sie wkręci do poziomu odciecia i tak cyklicznie ale pewnosci nie mam ? ) |
|