Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Data: 2010-12-23 00:36:34
Autor: marider
Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
W dniu 2010-12-19 16:33, []v[]artec pisze:
Cze艣膰

Jako, 偶e nie mam ciep艂ego gara偶u przepalam co dwa tygodnie swojego
Hornecika.

Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...

Pzdr
PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2010-12-29 13:36:48
Autor: []v[]artec
W dniu 2010-12-23 00:36, marider pisze:

[...]

Oleju do cylindr贸w nie zalewam, robi艂em to kiedy艣 - w zimie potem nic nie robi艂em. Teraz przepalam, jako艣 tak wol臋, 偶eby silnik popracowa艂 i przesmarowa艂 wszystko w 艣rodku sam, pozby艂 si臋 wilgoci itd. Oczywi艣cie akumulator wymontowany, przynosz臋 z ciep艂ego na czas odpalania, wszystko z zewn膮trz zabezpieczone antykorozyjnie i przykryte pokrowcem. No i przetaczam przy odpalaniu. Tak膮 szko艂臋 teraz wyznaj臋.

A co do MIVV贸w to oczywi艣cie kwestia gustu. Wg mnie to jedyne akcesoryjne wydechy, kt贸re tutaj pasuj膮. Ani owale, ani okr膮g艂e puszki to nieporozumienie przy takim zadziornym i optycznie lekkim ty艂ku. Zgodz臋 si臋 jeszcze na triovale z Yoshimury. S膮 ok. Poni偶ej kilka fotek.

:: Oval REMUS:

http://img412.imageshack.us/img412/9329/122033606zhonda919rears.jpg

:: MIVVy z db killerami:

http://img560.imageshack.us/img560/7713/cb919r007lores.jpg

do por贸wnania z LeoVince Oval

http://img89.imageshack.us/img89/875/p1010106r.jpg

:: Oval LeoVince jeszcze raz:

http://img340.imageshack.us/img340/8263/1355573271.jpg

:: Trioval Yoshimura:

http://img339.imageshack.us/img339/7927/dsc01087a.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/6559/dsc01073a.jpg

:: Okr膮g艂y:

http://img808.imageshack.us/img808/1552/919clj8.jpg

:: Wydech poprowadzony do艂em z kolektorem od 900RR:

http://img264.imageshack.us/img264/6012/912af8d.jpg

Fabryczne wydechy s膮 bardzo 艂adne. Na zmian臋 wydech贸w zdecydowa艂em tylko ze wzgl臋du na doznania d藕wi臋kowe. Mog艂em je wybebeszy膰, ale d藕wi臋k takowych mnie nie zachwyca. Je艣li kto艣 by si臋 pyta艂 o fajne felgi na niekt贸rych zdj臋ciach to s膮 to felgi od CBR F3 (prz贸d) i od 900RR (ty艂).

--
Martec - Jelenia G贸ra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START