Zimowe spostrzeżenie.

Data: 2012-12-08 21:40:04
Autor: Konfabulator
Zimowe spostrzeżenie.
A czy efekt zaśnieżonej tablicy utrzymuje się dłuższy czas? Czy ten spray rozpuszcza się w dodatniej temp?

Data: 2012-12-09 15:25:15
Autor: elmer radi radisson
Zimowe spostrzeżenie.
On 2012-12-09 06:40, Konfabulator wrote:

A czy efekt zaśnieżonej tablicy utrzymuje się dłuższy czas? Czy ten spray rozpuszcza się w dodatniej temp?

W czerwcu ten numer moze juz przechodzic dosc opornie.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-12-09 17:00:13
Autor: Maciek
Zimowe spostrzeżenie.
W dniu 2012-12-09 15:25, elmer radi radisson pisze:
A czy efekt zaśnieżonej tablicy utrzymuje się dłuższy czas? Czy ten spray rozpuszcza się w dodatniej temp?
W czerwcu ten numer moze juz przechodzic dosc opornie.
"Panie władzo! Jak ten wiatr zawiał, to tak mi ciśnienie spadło pod
zderzakiem, że aż tablicę oszroniło! A jechałem nie więcej jak 40!" ;-)

Maciek

Data: 2012-12-10 00:11:48
Autor: Karol Y
Zimowe spostrzeĹźenie.
W czerwcu ten numer moze juz przechodzic dosc opornie.

W sezonie letnim, to lubisz codziennie jeździć offroadowo po błocie ;-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Zimowe spostrzeżenie.