Zimowe zwyczaje rodzin polskich

Data: 2010-02-17 10:22:30
Autor: Grzegorz Z.
Zimowe zwyczaje rodzin polskich
Pobito 3-miesięczne dziecko; "spadło z kanapy"

W Szczecinie doszło do pobicia trzymiesięcznego dziecka - poinformowała
tamtejsza policja. Zatrzymano 24-letniego ojca.

- Dziecku nic już nie grozi, ma siniaki na twarzy. Prawdopodobny sprawca
tłumaczył, że spadło z kanapy, ale już wstępne oględziny nie pozostawiły
wątpliwości, że dziecko zostało pobite - mówił w TVN24 Przemysław Kimon ze
szczecińskiej policji. - Ustaliliśmy, że wcześniej 24-latek pokłócił się z
żoną, która następnie wyszła zostawiając go z dzieckiem. Malec
prawdopodobnie zaczął płakać i wtedy doszło do pobicia - wyjaśnia.

24-latek przebywa w areszcie.

http://wiadomosci.onet.pl/2129618,11,1,1,,item.html

A moim zdaniem on mówi prawdę - mieszkanie pewnie miał niedogrzane (kryzys,
wiadomo), na kanapie pojawił się szron no i dzieciątko nieszczęśliwie się
ześlizgnęło po tym szronie z kanapy i potłukło się dotkliwie.

heheheheheheheh

Data: 2010-02-17 10:39:40
Autor: Kenwood
Zimowe zwyczaje rodzin polskich
Ustaliliśmy, że wcześniej 24-latek pokłócił się z
żoną, która następnie wyszła zostawiając go z dzieckiem.

Czyli to wina baby ktora znecala sie nad mezem psychicznie.

Data: 2010-02-17 11:36:56
Autor: =heÂŽsk=
Zimowe zwyczaje rodzin polskich
On Wed, 17 Feb 2010 10:22:30 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Pobito 3-miesięczne dziecko; "spadło z kanapy"

 [...]

heheheheheheheh

 dlaczego nie napisales, ze "katolickich" ?
 jestes Polakiem czy jakims mongolskim wyskrobkiem ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 12:08:03
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Pobito 3-miesięczne dziecko; "spadło z kanapy"

 [...]

heheheheheheheh

 dlaczego nie napisales, ze "katolickich" ?
 jestes Polakiem czy jakims mongolskim wyskrobkiem ?

Najpierw Europejczykiem, dopiero później Polakiem.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-17 14:01:08
Autor: =heÂŽsk=
Zimowe zwyczaje rodzin polskich
On Wed, 17 Feb 2010 12:08:03 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  dlaczego nie napisales, ze "katolickich" ?
>  jestes Polakiem czy jakims mongolskim wyskrobkiem ?
Najpierw Europejczykiem, dopiero później Polakiem.

 buuuuuuuuuuuuuuuuuuhahahhahahhhahahhahahhahahahhahahaaa!
 przypominasz mi lucka. z pochodzenka mix polsko-bialoruski
 chcial byc niemcem w niemczech. szybko sprowadzono go na
 poziom kratki sciekowej. opluwa teraz Polakow na psp.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 14:05:19
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1lysjgddvp2x2.1u5ixd4a21h0o.dlg40tude.net...
Pobito 3-miesięczne dziecko; "spadło z kanapy"

W Szczecinie doszło do pobicia trzymiesięcznego dziecka - poinformowała
tamtejsza policja. Zatrzymano 24-letniego ojca.

Skoro piszesz, "zwyczaje polskich rodzin" to widocznie są to także twoje zwyczaje.
Chyba, że nie jesteś Polakiem.
Nie potrafisz logicznie myśleć?

Data: 2010-02-17 15:27:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:05:19 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A wg was jaka to była rodzina? Żydowska może?

Data: 2010-02-17 17:15:56
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:xokgcucj2kj7$.viv1pw3r41io.dlg40tude.net...
[...]

Was to znaczy kogo?
Znowu masz zamiar zachowywać Sie jak chamidło?

Data: 2010-02-17 17:21:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 17:15:56 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie odpowiedzieliście na moje pytanie. Znowu próbujecie robić z siebie durnia?

Data: 2010-02-17 17:30:08
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:epf2qlwxwcxi$.1xt5b6pbdj3u9$.dlg40tude.net...
[...]

Jeśli nadal masz zamiar zachowywać się jak chamidło, nie mamy o czym dyskutować.
Czyby twoje chamskie zachowanie stosujesz po to aby uciec od niewygodnej dla ciebie dyskusji?

Data: 2010-02-17 18:44:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 17:30:08 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

O Żydach bardzo lubię dyskutować.

Data: 2010-02-18 16:42:10
Autor: konserwator
[...]

Pewnikiem zwolennicy PO