Data: 2010-11-04 05:54:20 | |
Autor: choczsz | |
Zimówki | |
On 4 Lis, 13:10, Mirosław <miroslaw.poc...@gmail.com> wrote:
Witam, Generalnie to nie powinno przeszkadzac z jednym wyjatkiem. Moim zdaniem przy innej szerokosci kol na przedzie niz na tyle auto moze nieszczegolnie przyjemnie jechac w koleinach. Niby roznica 185-175 jest malutka ale moze dziac sie tak, ze tylne kolo juz dozna oporu wjezdzajac na krawedz koleiny (wiec pojawi sie sila skierowana w bok) a przednie bedzie cale na plaskim, auto moze miec tendencje do myszkowania w koleinach. Ale moze niech sie wypowiedza uzytkownicy takich BM-ek itp., co mieli co innego z przodu niz z tylu. |
|
Data: 2010-11-04 14:00:17 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Zimówki | |
W dniu 2010-11-04 13:54, choczsz pisze:
On 4 Lis, 13:10, Mirosław<miroslaw.poc...@gmail.com> wrote: Nie raz jeździłem z różnym odsadzeniem, albo różną szerokością opon z przodu i z tyłu i potwierdzam. Przy najeżdżaniu na krawędź koleiny samochód zachowuje się trochę dziwnie. Ale przy 1cm różnicy szerokości opon który przełoży się na 5mm szerszy tył, dużej różnicy nie będzie. W każdym razie nic strasznego stać się nie powinno. |
|
Data: 2010-11-04 14:51:20 | |
Autor: Agent | |
Zimówki | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4cd2ae5f$0$27031$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-11-04 13:54, choczsz pisze: A nie jest tak że auta przeważnie i tak mają inny rozstaw kól z przodu i z tyłu ? |
|
Data: 2010-11-04 15:19:40 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Zimówki | |
W dniu 2010-11-04 14:51, Agent pisze:
W każdym razie nic strasznego stać się nie powinno. Większość ma jednak taki sam. Ale przejrzałem trochę danych i faktycznie zdarzają się różnice też w popularnych samochodach. Co ciekawe - są takie z szerszym tyłem, ale są i z szerszym przodem. Natomiast może to być klucz do zagadki dlaczego niektóre samochody źle się prowadzą w koleinach. |
|
Data: 2010-11-04 16:18:32 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Zimówki | |
Jak dla mnie gorzej w koleinach prowadzi się auto, gdy jest na szerszych oponach (np. na letnich gorzej. niż na zimowych).
I mam 'wrażenie', że chodzi o przód (wcale nienapędzany). Może dlatego, że przód czuć na kierwonicy. -- -- - | Natomiast może to być klucz do zagadki dlaczego niektóre samochody źle się prowadzą w koleinach. |
|
Data: 2010-11-05 11:19:42 | |
Autor: Agent | |
Zimówki | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4cd2c0fa$0$22799$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-11-04 14:51, Agent pisze: To zobacz Avensis T25 2.0 D4D 2005 r jakie ma rozstawy bo prowadzi się koszmarnie w koleinach. |