Zimówki

Data: 2010-11-06 19:09:35
Autor: nom
Zimówki

Użytkownik "Mirosław" <miroslaw.poczta@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cd2a2c2$0$22799$65785112news.neostrada.pl...
Witam,
wymieniłem letnie oponki w cordobie z 2003,
i tak z przodu są 175/65R15 a z tyłu 185/60R15.

Ja mam podobnie, tyle że z przodu szerokość 165mm a z tyłu 175mm i nie ma żadnego problemu.

Data: 2010-11-09 14:27:22
Autor: Mirosław
Zimówki
Ja mam podobnie, tyle że z przodu szerokość 165mm a z tyłu 175mm i nie ma żadnego problemu.

Przejechałeś już na nich sezon zimowy?
bo ostatnio słyszałem że na zimne różne szerokości
przód i tył to porażka,
W zasadzie to niebawem i tak wszystko wyjdzie w praniu
mirek

Data: 2010-11-10 09:14:40
Autor: Vlad The Ripper
Zimówki
Przejechałeś już na nich sezon zimowy?
bo ostatnio słyszałem że na zimne różne szerokości
przód i tył to porażka,
W zasadzie to niebawem i tak wszystko wyjdzie w praniu
mirek
Jakby co, jak zaczniesz jeździć z takimi oponami to zdaj relacje na grupie jak się jeździ. Ja mam taki chytry plan by na tył założyć nieco węższe całoroczne opony bo dwie zimówki i 2 letnie mam na wykończeniu, a tylne opony i tak wolno się zużywają.

Zimówki