Zimowki do skutra ???

Data: 2010-11-18 08:57:45
Autor: amos
Zimowki do skutra ???
On 18 Lis, 09:53, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

*** Nikanor zezna (a) jak nast puje (w innym watku):
 Recepta na zim jest prosta: ci kie ciuchy i lekki skuter.  Agility z
zimowymi oponami.

Mozesz tak z reka na sercu napisac czy rzeczywiscie jest roznica miedzy
oponami zimowymi a tymi standardowymi???

Znajomy rozpoznawal temat w firmie, ktora zaklada opony zimowe do
skuterow jezdzacych w pizzerniach.

Twierdza, ze zimowki to tylko makreting.

--
zdrowka
amos

Data: 2010-11-18 12:14:35
Autor: Nikanor
Zimowki do skutra ???
On 18 Lis, 17:57, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
Znajomy rozpoznawal temat w firmie, ktora zaklada opony zimowe do
skuterow jezdzacych w pizzerniach.
Twierdza, ze zimowki to tylko makreting.

Znaczy spytał gostka z łychą przy montażownicy?

Przejedź się po śniegu/błocie na jednych i drugich - zobaczysz czy to
tylko marketing.

--
Nikanor

Data: 2010-11-19 11:27:22
Autor: Tytus z fabryki
Zimowki do skutra ???
Siemka

*** "Nikanor"
Znaczy spytał gostka z łychą przy montażownicy?

He he to sa mistrzowie w wynajdowaniu usterek - zwlaszcza w tzw sezonie...
jakie ja opowiesci na codzien slysze :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-21 08:00:52
Autor: amos
Zimowki do skutra ???
On 18 Lis, 21:14, Nikanor <pawel.dondzi...@gmail.com> wrote:
> Znaczy spytał gostka z łychą przy montażownicy?
Przejedź się po śniegu/błocie na jednych i drugich - zobaczysz czy to
tylko marketing.

Bardzo slusznie kombinujesz, bo skad fachowcy u gumiarza mieliby
wiedziec jaka jest roznica miedzy zimowymi a innymi gumami.

Jesli jednak firma, ktora sprzedaje i montuje opony (ustami jej
pracownikow) mowi, ze to pic na wode, to cos jest na rzeczy. Tym
bardziej, ze nikomu innemu jak wlasnie im oplaca sie przekonanie
klienta, ze jednak pomagaja.

Jak znam kolege to sobie i tak sobiie zalozy aby samemu  zimowki
przetestowac, poniewaz zamierza jezdzic zima. Warto jednak wziac pod
uwage mozliwosc, ze mozna wydac pieniadze na cos, co nie bedzie mialo
sensu.

Dla mnie to bez roznicy, po sniegu nie jezdze. Mietki jestem.
--
zdroofka
amos

Data: 2010-11-21 10:42:27
Autor: Nikanor
Zimowki do skutra ???
On 21 Lis, 17:00, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
On 18 Lis, 21:14, Nikanor <pawel.dondzi...@gmail.com> wrote:
...skad fachowcy u gumiarza mieliby wiedziec jaka jest roznica miedzy zimowymi a innymi gumami.

Słowo-klucz tutaj to "fachowcy". Gatunek nieczęsto spotykany,
niestety, zwłaszcza u gumiarzy.

Żeby nie było, że pretenduję: ja fachowcem też nie jestem. Krótko
jeżdżę, to i przejeździłem zimą niewiele: circa 15 tys., z tego część
na DL650 a część na Agility125 na normalnych oponach i na zimówkach..
Wychodzi mi, że na skuterze jest łatwiej i przyjemniej, a na zimówkach
przyczepność mam większą niż na normalsach. Więc do nowego skutera też
zimówki kupię.

--
Nikanor
[SH300, DR350, Agility125 - for sale]