Zimówki run-on-flat 17" - czy się spala ć nad wyborem?

Data: 2017-11-11 16:19:18
Autor: adam
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spala ć nad wyborem?

Continental ContiWinterContact TS830 P
Dunlop SP Winter Sport 4D
Michelin Alpin A4

Cenowo są bardzo zbliżone.
Oceny z tego typu portalu są wg mnie niezbyt wiarygodne.

Wypowie się ogólnie, bo miałem Goodyear Utragrip 8, Dunlop SP Winter Sport 3D, teraz mam Michelin Alpin A4. Wg mnie wszystkie bardzo porównywalne, bdb na mokrym, w śniegu gorzej, ale tu porównuję np. do Pirelli Carving, fatalne na mokrym ale w śniegu nie do zatrzymania.
Ja bym brał coś niemieckiego teraz, złapałem gumę w Alpin A4 i gumiarz twierdzi, że są ciężkie do naprawy. Przy Dunlopach tego problemu nie było.
pzdr
Adam

-- -
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Zimówki run-on-flat 17" - czy się spala ć nad wyborem?