Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Zimówki run-on-flat 17" - czy się spala ć nad wyborem?

Zimówki run-on-flat 17" - czy się spala ć nad wyborem?

Data: 2017-11-12 18:49:43
Autor: RB
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spala ć nad wyborem?
polecam - opony COOPER
run flatów chyba nie ma
Alpina i Continnetala miałem - ale te wydają mi sie najlepsze

ja mam = Cooper Discoverer M+S Sport - bieżnika jest 11 mm
a samochód Chysler Town&Country rocznik 2013

Pozdr
Robert

Data: 2017-11-12 10:44:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
Do wysokich aut typu Alhambra czy Sharan zalecają runflaty więc zakładam że muszą być. Które z nich to już sprawa drugorzędna.

Data: 2017-11-12 12:52:15
Autor: Kris
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
W dniu niedziela, 12 listopada 2017 19:44:34 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
Do wysokich aut typu Alhambra czy Sharan zalecają runflaty więc zakładam że muszą być. Które z nich to już sprawa drugorzędna.

Z 5 lat galaxy jeździłem i nie będąc świadom tych zaleceń na zwykłych jeździłem
O runcośtam dzisiaj się z dowiedziałem i gogle spytałem co  to za twór

Data: 2017-11-15 03:43:18
Autor: Pablo Eldiablo
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
W dniu poniedziałek, 13 listopada 2017 09:15:39 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
-- Z 5 lat galaxy jeździłem i nie będąc świadom tych zaleceń na zwykłych jeździłem
O runcośtam dzisiaj się z dowiedziałem i gogle spytałem co  to za twór

a w Niemczech standartowo proponuja w salonie przy kupnie auta, mam 3 znajomych (Alhambra i 2xSharan) i wszyscy zasuwaja na runflatach, moze w salonie puszczaja im film co dzieje sie z wysokim autem przy uszkodzeniu opony przy 160 km/h :-)


Co się dzieje przy 160? Przy 150 citroena c8 sciąga. Trzeba trzymać kierownicę dwoma rękami. Ale ja tak mam, że jadąc 150 trzymam obydwoma.. ;-)

Data: 2017-11-16 00:53:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
-- Co się dzieje przy 160? Przy 150 citroena c8 sciąga. Trzeba trzymać kierownicę dwoma rękami. Ale ja tak mam, że jadąc 150 trzymam obydwoma.. ;-)

nie kazdy ma tyle farta
https://www.youtube.com/watch?v=QS7Run8Y9VQ

PS Tesla (jadac na autopilocie) poradzi sobie sama czy wola o pomoc ?

Data: 2017-11-16 03:09:13
Autor: Pablo Eldiablo
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
W dniu czwartek, 16 listopada 2017 09:53:05 UTC+1 użytkownik przemek.j....@gmail.com napisał:
-- Co się dzieje przy 160? Przy 150 citroena c8 sciąga. Trzeba trzymać kierownicę dwoma rękami. Ale ja tak mam, że jadąc 150 trzymam obydwoma.. ;-)

nie kazdy ma tyle farta
https://www.youtube.com/watch?v=QS7Run8Y9VQ

PS Tesla (jadac na autopilocie) poradzi sobie sama czy wola o pomoc ?

Ale zauważasz subtelną różnicę pomiędzy urwaniem koła czy wybuchającą nalewką w przeładowanym tirze, a złapaniem kapcia w osobówce?.. ;-)
NIGDY opona mi nie wybuchła, zawsze to był szybszy lub wolniejszy, ale stopniowy spadek ciśnienia. Najbardziej 'spektakularny' kapeć, jakiego złapałem to 60cm pręt zbrojeniowy wbił się w oponę, zarysował felgę wewnątrz balona i tłukąc wystającą na ok. 20-25cm częścią o nadkole (na szczęście pickup i dużo miejsca) - nadal pozwoliło to bezpiecznie zjechać z drogi. Nic nie wybuchło, samochodu nie przewróciło, ani nie obróciło. Tylne koło, prędkość ok. 120kmh.

pablo

Data: 2017-11-16 03:58:05
Autor: przemek.jedrzejczak
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
-- Ale zauważasz subtelną różnicę pomiędzy urwaniem koła czy wybuchającą nalewką w przeładowanym tirze, a złapaniem kapcia w osobówce?.. ;-)

no raczej :-)
https://www.wa.de/nordrhein-westfalen/geplatzter-vorderreifen-fuehrt-unfall-gladbeck-8585117.html


-- NIGDY opona mi nie wybuchła, zawsze to był szybszy lub wolniejszy, ale stopniowy spadek ciśnienia. Najbardziej 'spektakularny' kapeć, jakiego złapałem to 60cm pręt zbrojeniowy wbił się w oponę, zarysował felgę wewnątrz balona i tłukąc wystającą na ok. 20-25cm częścią o nadkole (na szczęście pickup i dużo miejsca) - nadal pozwoliło to bezpiecznie zjechać z drogi.

zaakcentuj MI i sie zgodze :-)

-- Nic nie wybuchło, samochodu nie przewróciło, ani nie obróciło. Tylne koło, prędkość ok. 120kmh.

na zdjeciu powyzej poszla przednia

Data: 2017-11-16 04:14:10
Autor: Kris
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
W dniu czwartek, 16 listopada 2017 12:58:07 UTC+1 użytkownik przemek.j....@gmail.com napisał:
-- Ale zauważasz subtelną różnicę pomiędzy urwaniem koła czy wybuchającą nalewką w przeładowanym tirze, a złapaniem kapcia w osobówce?.. ;-)

no raczej :-)
https://www.wa.de/nordrhein-westfalen/geplatzter-vorderreifen-fuehrt-unfall-gladbeck-8585117.html


-- NIGDY opona mi nie wybuchła, zawsze to był szybszy lub wolniejszy, ale stopniowy spadek ciśnienia. Najbardziej 'spektakularny' kapeć, jakiego złapałem to 60cm pręt zbrojeniowy wbił się w oponę, zarysował felgę wewnątrz balona i tłukąc wystającą na ok. 20-25cm częścią o nadkole (na szczęście pickup i dużo miejsca) - nadal pozwoliło to bezpiecznie zjechać z drogi.

zaakcentuj MI i sie zgodze :-)

-- Nic nie wybuchło, samochodu nie przewróciło, ani nie obróciło. Tylne koło, prędkość ok. 120kmh.

na zdjeciu powyzej poszla przednia

A to był "wysoki " samochód?

Data: 2017-11-16 04:29:21
Autor: przemek.jedrzejczak
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
-- A to był "wysoki " samochód?

ciezko rozpoznac ale w przypadku aut z wysoko polozonym srodkiem ciezkosci dochodzi jeszcze ryzyko dachowania

Data: 2017-11-12 19:29:05
Autor: Kaczin
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spala ć nad wyborem?
W dniu 12.11.2017 o 18:49, RB pisze:
polecam - opony COOPER
run flatów chyba nie ma
Alpina i Continnetala miałem - ale te wydają mi sie najlepsze

ja mam = Cooper Discoverer M+S Sport - bieżnika jest 11 mm
a samochód Chysler Town&Country rocznik 2013


A ja polecam lody Zielona Budka.
Nie wiem co to run flaty, ale lody jadłem. Bardzo dobre.
No i mam jeszcze pół pudełka.


--
Kaczin

Zimówki run-on-flat 17" - czy się spala ć nad wyborem?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona