Zimówki - tylko nie bijcie :)

Data: 2010-09-27 17:01:24
Autor: Dysiek
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Mam taki dylemat kupić nówki Dębica Frigo 2 (lub inne w tej cenie Barum?) czy kupić używki (dobremu znajomemu zostały po sprzedaży auta) fulda montero 3, rocznik 2009, 6,5 mm. Cena podobna. Rozmiar 185/65/15 używane to będzie vmax 100 km/h i raczej miasto.

Jakbys reflektowal na uzywki to mam w tym rozmiarze zimowki Firestone Winterhawk po niecalym sezonie i tanio oddam (auto skasowane i nie bede mial na co ich zalozyc). Bieznik do znaku ~5,5 mm (caly ponad 8 mm). Dokladam tez felgi stalowe '15. Produkcja - 37 tydzien 2007.

Pozdrawiam
Dysiek

Zimówki - tylko nie bijcie :)