Zimówki - tylko nie bijcie :)

Data: 2010-09-28 20:34:20
Autor: Duch
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Witam
Mam taki dylemat kupić nówki Dębica Frigo 2 (lub inne w tej cenie

Dębica Frigo 2 zachowuje się na śniegu bardzo przyzwoicie, tak więc w tej
cenie śmiało mogę polecić.
Jednak na mokrej jezdni już trzeba uważać bardziej niż np. na Dunlopach.

W pzeciwieństwie do letnich, zimowych używek rozsądkiem się nie kupuje, choćby nie wiem z jakiej były parafii, chyba że roczne mało używane. A tak to lepiej kupić tańsze, ale nowe.

--
Pzdr
Duch

Zimówki - tylko nie bijcie :)