Zimówki używane w lecie

Data: 2014-05-31 09:00:50
Autor: megrimsES
Zimówki używane w lecie
W dniu 2014-05-29 12:29, suryga@gmail.com pisze:
Drugie auto w rodzinie.
Jeździ codziennie po pare km poniżej 300km/msc po mieście.
I tak się zastanawiam czy nie zostawić w nim na stałe.
Bo przy takich przebiegach opony będą niezdatne do użytku szybciej ze starości niż zużycia.
Lepsze trzyletnie zimówki czy dziesięcioletnie letnie opony w sierpniu?

Jakieś przeciwskazania?

Jeśli do latania bokami, to na tylnej osi zimówki są bardzo dobrym
rozwiązaniem. Wada - szybko się zużywają, więc proponuje jakieś chińskie
najtańsze szmaty. Mi przez 63kkm poszło 26 par na tylnej osi. :D

Data: 2014-05-31 14:50:31
Autor: dddddddd
Zimówki używane w lecie
W dniu 2014-05-31 09:00, megrimsES pisze:
[...]

ale na tor jeździłeś, czy tak po prostu za duży uśmiech się pojawia przy wciskaniu gazu? :)

Łukasz

Data: 2014-05-31 16:38:04
Autor: megrimsES
Zimówki używane w lecie
W dniu 2014-05-31 14:50, dddddddd pisze:
[...]

na tor to nie jeździłem:
http://www.youtube.com/watch?v=QVvwH-Gp2Eg

To były czasy.

Zimówki używane w lecie