Zimowy Biwak Precla

Data: 2013-02-07 19:21:31
Autor: Slawomir Wozniak
Zimowy Biwak Precla
Daj±c zdecydowany odpór rozsiewanym oszczerstwom, że ruch na preclu zamarzł, ogłaszam listę uczestników ZBP 2013

Miejsce - Bryzgałki (Bryzgalky) w Beskidzie Żywieckim / Kysucke Beskydy
Data - 22-24 lutego 2013
Warunki noclegowe - namioty lub bacówki

Ma być pięknie, będzie jak zwykle, ale raczej nie damy się - wzorem młodszych kolegów z Bieszczadów - umie¶cić na pierwszych stronach / kliknięciach mediów ;)

1) Beneq
2) Jacek
3) Natalia

Fffpisujcie się!! ;)

--
pozdrav.
Beneq

Data: 2013-02-08 02:19:49
Autor: Roztoczny Joe
Zimowy Biwak Precla
1) Beneq
2) Jacek
3) Natalia
4) Tomek
5) Joe

Joe

Data: 2013-02-09 16:10:55
Autor: Doczu
Zimowy Biwak Precla
W dniu 2013-02-08 11:19, Roztoczny Joe pisze:
1) Beneq
2) Jacek
3) Natalia
4) Tomek
5) Joe
6) Doczu

--
  Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

Data: 2013-02-13 16:35:51
Autor: Piotrek Regula
Zimowy Biwak Precla

Uzytkownik "Doczu" <doczu@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:51166702$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
[...]
7) Agata
8) Piotrek

pzdr.piotrek __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 8005 (20130213) __________

Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2013-02-14 11:07:58
Autor: Wojciech wierba
Zimowy Biwak Precla

1) Beneq
2) Jacek
3) Natalia
4) Tomek
5) Joe
6) Doczu
7) Agata
8) Piotrek
9) Danka
10) InĹĽynier

Data: 2013-02-14 14:14:13
Autor: Tomasz Sójka
Zimowy Biwak Precla
Dnia Thu, 14 Feb 2013 11:07:58 +0100, Wojciech wierba napisał(a):

1) Beneq
2) Jacek
3) Natalia
4) Tomek
5) Joe
6) Doczu
7) Agata
8) Piotrek
9) Danka
10) Inżynier

ZTCW to jeszcze:
11 i 12 Ewa & Piotr, choć zależnie od logistyki może dopiero w sobotę (to
dziwne, ale najwięcej problemów z dojazdem w góry ma się jak się mieszka w
górach :)).

Pozdrawiam Tomek

Data: 2013-02-18 19:06:02
Autor: Doczu
Zimowy Biwak Precla
W dniu 2013-02-09 16:10, Doczu pisze:
[...]
Jeszcze tylko w kwestii wyposażenia chciałem zabrać głos.
Jako że zanabyłem ostatnio siekierę 1,3kg to ją wezmę.
Jakby kto dysponował jakąś większa piłą ramową byłoby git.
Ideałem byłaby drwalówka zwana "moja-twoja"
Ja mimo wszystko będę miał małą ramówkę, ale do poważniejszych prac nadaje się średnio :)

--
  Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

Data: 2013-02-24 20:26:22
Autor: Wojciech Wierba
Zimowy Biwak Precla
Witajcie,
Trochę zdjęć (bez wyboru).
https://picasaweb.google.com/106630138287574824300/BryzgalkyBZP23240213
Pozdrawiam.
Wojtek

Data: 2013-02-25 23:05:00
Autor: Doczu
Zimowy Biwak Precla
W dniu 2013-02-25 05:26, Wojciech Wierba pisze:
Witajcie,
Trochę zdjęć (bez wyboru).
https://picasaweb.google.com/106630138287574824300/BryzgalkyBZP23240213

To i link do moich zapodaję:
https://picasaweb.google.com/107222764831963538004/IXZimowyBiwakPrecla2224022013

--
  Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

Data: 2013-02-26 00:59:58
Autor: Slawomir Wozniak
Zimowy Biwak Precla
Użytkownik "Doczu"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:512be010$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...

> Witajcie,
> [...]

To ja też wrzucę - w celach pamięciowych/pami±tkowych, bo z telefonu:
https://plus.google.com/photos/117466968029044658699/albums/5849016706970753393?authkey=CLi6kNTeysW0Kw

--
pozdr.
Beneq

Data: 2013-02-08 08:00:13
Autor: Tomasz Sójka
Zimowy Biwak Precla
Dnia Thu, 7 Feb 2013 19:21:31 +0100, Slawomir Wozniak napisał(a):

[...]

A już my¶lałem że ZBP niepostrzeżenie przeszedł ascendencję na inny poziom
Bytu. To ja będę numer cztery, raczej sam, choć różnie jeszcze z tym może
być.

Pozdrawiam Tomek

Zimowy Biwak Precla